💬
Logga in
Fuska.se

Hitta Ett Spel.

4 svar · startad

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #1

Behöver hjälp med att hitta ett spel.

Det var ett slags strategi spel. Man såg gubbarna i tredjeperson. Man var ett lag på ~10 personer och mötte ett lag på lika många. Vapnerna påminner lite om dagens (alltså inga pilbågar och svärd eller laserpistoler). Spelet hade cell-shading likt Prince of Persia om jag inte minns fel. När det var ens tur att spela så fick man styra en gubbe i taget i ett visst antal sekunder. Har för mig att kläderna gubbarna hade på sig i spelet var blåa och man var i ett öppet (grönt) landskap.

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Behöver hjälp med att hitta ett spel.

Det var ett slags strategi spel. Man såg gubbarna i tredjeperson. Man var ett lag på ~10 personer och mötte ett lag på lika många. Vapnerna påminner lite om dagens (alltså inga pilbågar och svärd eller laserpistoler). Spelet hade cell-shading likt Prince of Persia om jag inte minns fel. När det var ens tur att spela så fick man styra en gubbe i taget i ett visst antal sekunder. Har för mig att kläderna gubbarna hade på sig i spelet var blåa och man var i ett öppet (grönt) landskap.

valkyria Chronicles?

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #3

Justja, det var det. Tack.

↗ till inlägget

Justja, det var det. Tack.

Varför skrev du i 360 forumet? Valkyria Chronicles är ju exklusivt för Playstation 3.
Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #5

Mindes inte om spelet var exklusivt till något format eller multi. Eftersom jag äger båda konsolerna mindes jag inte på vilken jag spelat demot.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in