Sidney Skrivet 13 December 2009 Rapport Skrivet 13 December 2009 Behöver hjälp med att hitta ett spel. Det var ett slags strategi spel. Man såg gubbarna i tredjeperson. Man var ett lag på ~10 personer och mötte ett lag på lika många. Vapnerna påminner lite om dagens (alltså inga pilbågar och svärd eller laserpistoler). Spelet hade cell-shading likt Prince of Persia om jag inte minns fel. När det var ens tur att spela så fick man styra en gubbe i taget i ett visst antal sekunder. Har för mig att kläderna gubbarna hade på sig i spelet var blåa och man var i ett öppet (grönt) landskap. Citera
Garone Skrivet 13 December 2009 Rapport Skrivet 13 December 2009 Behöver hjälp med att hitta ett spel. Det var ett slags strategi spel. Man såg gubbarna i tredjeperson. Man var ett lag på ~10 personer och mötte ett lag på lika många. Vapnerna påminner lite om dagens (alltså inga pilbågar och svärd eller laserpistoler). Spelet hade cell-shading likt Prince of Persia om jag inte minns fel. När det var ens tur att spela så fick man styra en gubbe i taget i ett visst antal sekunder. Har för mig att kläderna gubbarna hade på sig i spelet var blåa och man var i ett öppet (grönt) landskap. valkyria Chronicles? Citera
Sidney Skrivet 13 December 2009 Författare Rapport Skrivet 13 December 2009 Justja, det var det. Tack. Citera
Gäst Jiyu Skrivet 13 December 2009 Rapport Skrivet 13 December 2009 Justja, det var det. Tack.Varför skrev du i 360 forumet? Valkyria Chronicles är ju exklusivt för Playstation 3. Citera
Sidney Skrivet 13 December 2009 Författare Rapport Skrivet 13 December 2009 Mindes inte om spelet var exklusivt till något format eller multi. Eftersom jag äger båda konsolerna mindes jag inte på vilken jag spelat demot. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.