💬
Logga in
Fuska.se

Grafikkort

2 svar · startad

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #1

hej, en bärbar dator som jag funderar på har detta grafikkort: nvidia geforce 9200m gs

jag är inte så värst insatt i detta med grafikkort och jag vill veta hur detta kort är.

processorn är på 2.0 ghz intel dual core. kan nån var vänligen och säga hur bra dessa 2 grejer är? ;)

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

hej, en bärbar dator som jag funderar på har detta grafikkort: nvidia geforce 9200m gs

jag är inte så värst insatt i detta med grafikkort och jag vill veta hur detta kort är.

processorn är på 2.0 ghz intel dual core. kan nån var vänligen och säga hur bra dessa 2 grejer är? ;)

Länka hela datorn istället så säger folk vad dom tycker och om den är prisvärd. Dom kanske tom länkar en bättre prisvärdare dator

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #3
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Länka hela datorn istället så säger folk vad dom tycker och om den är prisvärd. Dom kanske tom länkar en bättre prisvärdare dator

ok ska göra det när jag fått fram sidan

edit:

http://www.samsung.com/se/consumer/busines...&fullspec=F

den kostade runt 6900 på onoff när jag var där i helgen men jag kunde inte hitta den på deras hemsida

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in