insanity Skrivet 17 December 2009 Rapport Dela Skrivet 17 December 2009 Hehe. Visst har det blivit många timmar vid datorn. Inte så många på dansgolvet. Ska försöka balansera ut det lite efter helgerna. Tänkte börja dansa hiphop eftersom det verkar vara det mest "coola" man kan dansa. Ja, kalla mig ytlig :) Bor i Stockholm och vill gå en kurs eftersom jag inte kan mycket mer än att faildansa efter några öl. Tänkte mig först gå på en skola som heter Marikas men den verkar mer klassiskt inriktad. Skulle känna mig lite utanför där. Kanske Base 23 är något bättre, nyöppnat och påkostat ställe som har många klasser. Man lär ju kunna hitta nåt på sin egen nivå då. Nån som har erfarenhet av att, så att säga, börja från grunden? Nån som känner till en bra skola? Det är lite bråttom eftersom jag tänkte "önska" mig presentkort på kursen i julklapp. >;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 18 December 2009 Rapport Dela Skrivet 18 December 2009 Måste du gå i en skola för att lära dig dansa? Räcker det inte med att gå och träna dans bara? 3 gånger i veckan i en nybörjar grupp på en dansstudio.. ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 18 December 2009 Rapport Dela Skrivet 18 December 2009 Måste du gå i en skola för att lära dig dansa? Räcker det inte med att gå och träna dans bara? 3 gånger i veckan i en nybörjar grupp på en dansstudio.. ? Det är ju det han ska göra. Vet tyvärr inget om dans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 18 December 2009 Rapport Dela Skrivet 18 December 2009 Måste du gå i en skola för att lära dig dansa? Räcker det inte med att gå och träna dans bara? 3 gånger i veckan i en nybörjar grupp på en dansstudio.. ? Går du en Kurs så tar du Klasser i Kursen. Ingen har sagt något om nån dansinriktad-skola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.