Hoppa till innehåll

Börja Dansa Hiphop

insanity

Rekommendera inlägg

Hehe. Visst har det blivit många timmar vid datorn. Inte så många på dansgolvet. Ska försöka balansera ut det lite efter helgerna.

Tänkte börja dansa hiphop eftersom det verkar vara det mest "coola" man kan dansa. Ja, kalla mig ytlig :)

Bor i Stockholm och vill gå en kurs eftersom jag inte kan mycket mer än att faildansa efter några öl. Tänkte mig först gå på en skola som heter Marikas men den verkar mer klassiskt inriktad. Skulle känna mig lite utanför där. Kanske Base 23 är något bättre, nyöppnat och påkostat ställe som har många klasser. Man lär ju kunna hitta nåt på sin egen nivå då.

Nån som har erfarenhet av att, så att säga, börja från grunden? Nån som känner till en bra skola?

Det är lite bråttom eftersom jag tänkte "önska" mig presentkort på kursen i julklapp. >;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Noodles

Måste du gå i en skola för att lära dig dansa?

Räcker det inte med att gå och träna dans bara? 3 gånger i veckan i en nybörjar grupp på en dansstudio.. ?

Det är ju det han ska göra.

Vet tyvärr inget om dans.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...