yezzbox Skrivet 23 December 2009 Rapport Skrivet 23 December 2009 Fick Xbox360 för ett tag sen, och hade redan köpt Mirror's Edge innan. Har inte hunnit spela så mycket, eftersom jag har annat för mig. Men nu tyckte jag att jag skulle försöka spela lite, men jag kom inte långt. Tänkte om det fanns någon här med Mirror's Edge som kan hjälpa mig? Jag har inte kommit långt i spelet alls. Har ingen aning om hur jag ska förklara det, men. Jag har precis varit typ, under jorden, och åker nu upp igen ur ett stort hål. Det är poliser ungefär överallt. När man hoppar ur hålet och landar på marken och börjar springa verkar det inte finnas en enda utväg. Man kan springa runt där men allt som finns är galler(med taggtråd så man inte kommer över) och några små hus, och poliser överallt. Man kommer inte långt innan dom skjuter ihjäl en. Så, är det nån som vet vart man ska ta vägen? För jag kommer verkligen ingenvart.. Citera
Sidney Skrivet 23 December 2009 Rapport Skrivet 23 December 2009 http://www.gamefaqs.com/console/xbox360/file/941951/55354 Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.