I trick house första gången klickar man ju på bordet sen går man in i ett rum gör cunågra gånger sen kommer man till en sån här grej som hänger på väggen fast den här jag hittar gör inte det...Hur får jag bort den grejen??
Trick House?
grejen?jag fattar inte vad för grej du menar.jag har klarat trickhouse men jag kommer inte ihåg det.
jaja..Men kan nån annan hjälpa mig..?
Jag har klarat hela trick house klicka på alla saker du ser. tills slut hittar du han. :lol:
Tack Atlas65 :)
Det brukar blinka till var han är varje gång när man går in i rummet och det står "You being watching...", när man har klickat A.
Sista gången kommer han att vara i stolen men då blinkar det inte till.
Då kommer man att vinna Red/Blue Tent (Blue ifall man har Ruby och tvärt om.) som man kan ha i sin Base.
Tack!
Men i slutet avdet när mangör cut finns en skroll..det står en hemlig text på den...hur tyder man den?
Man ska inte tyda den, gubben man är lagrar den i huvudet, sen ska man bara gå till dörren så öppnas den! ;)
alldeles rätt. B)
Tack för alla svar!
varsegod :P (jag har inte skrivit ett svar) :P
hehe... jag har åsså klarat alla men den e alltid på olika ställen förutom första då e den under bordet!
jaha,du mena så.trodde du mena när man hade gått bakom skynket.jaja.
Ehh..??varsegod :P (jag har inte skrivit ett svar) :P
Då tackar jag inte dig..
.......Man får annars RED tent om man har Ruby om mitt spel inte är helknasit : ) .Det brukar blinka till var han är varje gång när man går in i rummet och det står "You being watching...", när man har klickat A.
Då kommer man att vinna Red/Blue Tent (Blue ifall man har Ruby och tvärt om.) som man kan ha i sin Base.
minilena har rätt... jag har blue tent (tror jag har red åsså men)och den fick jag i trick house.... och tja jag har ju proffsiga Sapphire!
Vet nån här svaren till de där mechadollsen?
Oj... Slarvade nog lite där... :P(minilena @ 20/04-2004 15:17:24)Det brukar blinka till var han är varje gång när man går in i rummet och det står "You being watching...", när man har klickat A.
.......Man får annars RED tent om man har Ruby om mitt spel inte är helknasit : ) .