Nazar Skrivet 1 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 gott nytt år på er alla. om 2 år kommer det kanske hända hemska saker lolz. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 1 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 Efter allt firande så kolla jag på mobilen och såg 01-jan-2010, först då som jag kom underfund med att 2009 kom och försvann riktigt snabbt. Och 2009 får vi aldrig tillbaka. Hoppas ni gjorde det bästa av 2009 som möjligt, för det kan jag säga att det gjorde inte jag. Och det är därför jag kan förstå mig på varför man ska ha "löften". Och jag ska försöka utnyttja 2010 på bästa sättet möjligt, även fast jag inte vet det själv, så ska jag allafall försöka. Gott nytt år fuskare. Och ha en fortsatt trevlig 2010 :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 1 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 säga ja till allt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 1 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 (redigerat) grått nytt hår allihopa. mitt nyårslöfte är att ta studenten. haha. och så ska jag ta körkort o börja gymma. kram! Redigerat 1 Januari 2010 av Slasktratt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 1 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 Utom att prenumerationen på Herman Hedning går ut...Oh noes! :o Gott nytt år till nästan alla! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 1 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 säga ja till allt Yes Man? :P Gott nytt år! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillasyst3r Skrivet 1 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2010 Behöver ju börja träna men ger inte nåt löfte :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 4 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 Behöver ju börja träna men ger inte nåt löfte :PNär fan kom du tillbaka då? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst SaintsRow2 Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 (redigerat) jag har lovat att jag ska ta mer hand om min flickvän :) Because My Girl Needs Me ;) Redigerat 4 Januari 2010 av SaintsRow2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 Gott nytt år får jag ta och säga. ;] Ändå om det är lite sent nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 Nyår är förbi, och därför låser jag tråden. Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg