Undead Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 Hej! Jag har köpt det nya Zelda spelet, Spirit Tracks. Nu har jag fasstnat, och vet inte vad man ska göra. Bro-Byggaren i chapter 6 som ska reparera bryggan för att fara till Ocean Realm vill ha 5000 mynt! Jag har talat med Lineck och han säger att jag ska söka efter en skatt värd 8000 mynt. Jag har gått in i gråttan till vänster i Trading post. När jag är där kommer det stora röda monster och suger upp mig. (Jag tappade min sköld av det, och den kostade 150)! När jag kommit ut ur gråttan var jag på andra sidan av huset. Vet någon vad jag måste göra nu? Evigt tacksam för svar! Har ändå satt fast på detta i 2 dagar. MvH: Undead Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 Kolla på Youtube. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 Fel forum, flyttas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 (redigerat) Länk=) Redigerat 4 Januari 2010 av loopen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 Du ska lära dig Song of Light, spela den framför den gråa saken, och sen skicka iväg bumerangen där linjen går. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Undead Skrivet 4 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 Tack! Jag har sluppit vidare i spelet nu! :) Btw.. Varför fick jag en tillsägelse??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
welsxxx Skrivet 27 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2010 (redigerat) Moderatorer, vet du... =) Redigerat 27 Januari 2010 av Thai Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 2 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2010 Tack! Jag har sluppit vidare i spelet nu! :) Btw.. Varför fick jag en tillsägelse??? Vet inte? Kanske att du postade i fel forum? Men du berättade ju tydligt vilket spel det var och vad du behövde hjälp med så jag tyckte inte du skulle få nåt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 30 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 Ni där framme, hjälp personen istället för att tjata om forumet flyttas. Det är irriterande. Har kommit förbi det stället. :D Minns inte hur jag gjorde. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 10 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2011 Ni där framme, hjälp personen istället för att tjata om forumet flyttas. Det är irriterande. Har kommit förbi det stället. :D Minns inte hur jag gjorde. :(Aa, fast han sa ju att han kommit vidare nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg