cubone Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 hej vad betyder det om det står pkrs lr e en liten smile på pokemonen näe man summaryar den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yamio Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 hej vad betyder det om det står pkrs lr e en liten smile på pokemonen näe man summaryar den? Det är helt enkelt ett pokémon virus :) Inget dåligt sådant! Se till att sprida till alla dina pokémon genom att ha dom i samma party som din pokémon med viruset när den stridar. Viruset varar oftast i 3 dagar om du har det i ditt party men hur länge som helst om din pokémon är i din PC. Vad vriuset gör att den höjer dina pokémons stats när den levlar, så träna den mycket under denna period! Och det är inte ofta man har turen att få det x3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cubone Skrivet 4 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 var det pkrs som va viruset lr smilisen? om det var pkrs så är min shiny arceus med pkrs väldigt sälsynt va? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yamio Skrivet 4 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2010 var det pkrs som va viruset lr smilisen? om det var pkrs så är min shiny arceus med pkrs väldigt sälsynt va? När det är lila och står Pkrs så är det då din pokémon HAR det. När det är en smiley så har den HAFT det. Din pokémon är inte lika värdefull då. Din Arceus må vara sällsynt då ja, men många har pkrs eftersom de bytar med vänner. x3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 5 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 Om du vill behålla PKRS hos en pokemon ska du absolut inte ta den till pokecentret eftersom de vårdar sjukdomen. Smile figuren tyder på att den fortfarande har sjukdomen men inte kan sprida det vidare. Det är ungefär en på miljonen att hitta en pokemon med PKRS i det vilda. Pokerus dubblar antalet effort points man får under en strid beroende på vilken pokes man möter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 5 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 Om du vill behålla PKRS hos en pokemon ska du absolut inte ta den till pokecentret eftersom de vårdar sjukdomen.Det gör de väl inte? Vad jag vet berättar de bara för spelaren att Pokémonen har Pokérus.om det var pkrs så är min shiny arceus med pkrs väldigt sälsynt va?Den är hackad. Det finns inga legit shiny Arceus. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 5 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 Jag vet inte vad dem berättar men sjukdomen går inte sprida efter att du tagit din pokemon till pokecentret, d.v.s sjukdomen försvinner. Pokerus logon blir till en smile. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cubone Skrivet 5 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 (redigerat) okej tack för alla svaren nu vet jag att jag ska sprida det vidare om det var pkrs så är min shiny arceus med pkrs väldigt sälsynt va?Den är hackad. Det finns inga legit shiny Arceus. den e inte hackad för man kan ha turern att möta en shiny arceus på den eventen... duh... Redigerat 5 Januari 2010 av cubone Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 5 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 synd bara att den eventen inte släppts än.(?) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 5 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 (redigerat) Han kanske har varit i USA... Redigerat 5 Januari 2010 av loopen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 5 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 Vilket sammanträffande isåfall ;p Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 5 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2010 okej tack för alla svaren nu vet jag att jag ska sprida det vidare om det var pkrs så är min shiny arceus med pkrs väldigt sälsynt va?Den är hackad. Det finns inga legit shiny Arceus. den e inte hackad för man kan ha turern att möta en shiny arceus på den eventen... duh... Arceusen från den eventen är en som laddas direkt in i spelet. Den är aldrig shiny. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg