Bajs
Hur Blir Jag En Bra Pojkvän?
TOFFLA
↗ till inlägget+1TOFFLA
Vafan, bjud över din tjej på ett Wahoo eller nåt
"1. Ring aldrig.
2. Säg inte till en kvinna att du inte tycker om henne. Det är roligare att låta henne komma på det själv.
3. Ljug.
4. Kom ihåg: Du är man. Det är aldrig ditt fel.
5. Ljug.
...6. Kvinnor tycker om när du ignorerar dem. Det rycker upp dom.
7. Säg att du ska ringa. Gå sedan tillbaka till första regeln.
8. Ljug.
9. Förneka allt. Allt.
10. Nej betyder ja.
11. Ja betyder nej.
12. Om någon frågar, har du haft sex på alla möjliga ställen i alla möjliga ställningar.
13. Känslor? Vilka känslor?
14. Säg detta till din flickvän innan ni har sex: "Var inte orolig. Får du inte orgasm blir du ju inte gravid."
15. Ljug.
16. Behandla din flickvän som luft. Be och smickra tills du får tillbaka henne. Upprepa processen.
17. Ljug.
18. Be ALLTID om förlåtelse. Mena det ALDRIG.
19. Om frågan börjar med "varför" ska du svara "jag vet inte".
20. Öl. Sedan mer öl.
21. Ett ord: Fotboll!
22. LJUG. "
↗ till inlägget+1"1. Ring aldrig.
2. Säg inte till en kvinna att du inte tycker om henne. Det är roligare att låta henne komma på det själv.
3. Ljug.
5. Ljug.
8. Ljug.
9. Förneka allt. Allt.
10. Nej betyder ja.
11. Ja betyder nej.
12. Om någon frågar, har du haft sex på alla möjliga ställen i alla möjliga ställningar.
14. Säg detta till din flickvän innan ni har sex: "Var inte orolig. Får du inte orgasm blir du ju inte gravid."
15. Ljug.
16. Behandla din flickvän som luft. Be och smickra tills du får tillbaka henne. Upprepa processen.
17. Ljug.
20. Öl. Sedan mer öl.
22. LJUG. "
Funkar perfekt!
↗ till inlägget23. ??????"1. Ring aldrig.
3. Ljug.
5. Ljug.
8. Ljug.
9. Förneka allt. Allt.
10. Nej betyder ja.
11. Ja betyder nej.
15. Ljug.
17. Ljug.
20. Öl. Sedan mer öl.
22. LJUG. "
24. PROFIT
↗ till inläggetHar aldrig läst något mer sant än detta, ni skulle bara se vilket jävla spam Friday skrev till mig igår när jag inte va hemma.....6. Kvinnor tycker om när du ignorerar dem. Det rycker upp dom.
OffT: in i msn, sara :(
↗ till inläggetJag gör sånt hela tiden, tro inte att du e speciell.↗ till inläggetHar aldrig läst något mer sant än detta, ni skulle bara se vilket jävla spam Friday skrev till mig igår när jag inte va hemma.....6. Kvinnor tycker om när du ignorerar dem. Det rycker upp dom.
↗ till inläggetJag gör sånt hela tiden, tro inte att du e speciell.↗ till inlägget...6. Kvinnor tycker om när du ignorerar dem. Det rycker upp dom.
Har aldrig läst något mer sant än detta, ni skulle bara se vilket jävla spam Friday skrev till mig igår när jag inte va hemma..
Det tror jag inte heller, pucko.
↗ till inlägget↗ till inlägget...6. Kvinnor tycker om när du ignorerar dem. Det rycker upp dom.
Har aldrig läst något mer sant än detta, ni skulle bara se vilket jävla spam Friday skrev till mig igår när jag inte va hemma..
Jag gör sånt hela tiden, tro inte att du e speciell.
shuddup
↗ till inlägget↗ till inlägget...6. Kvinnor tycker om när du ignorerar dem. Det rycker upp dom.
Jag gör sånt hela tiden, tro inte att du e speciell.
shuddup
låt mig va
Håll er till ämnet i stället för att gräla :huh:
↗ till inläggetdom vet inte hur man gör det LOLOLHåll er till ämnet i stället för att gräla :huh: