Ja.
Först finns det bara Action race. Sen när man har fårr 20 emblems får man ett nytt 2P mode efter 40 ett nyt efter 60 ett osv
Ja.
Först finns det bara Action race. Sen när man har fårr 20 emblems får man ett nytt 2P mode efter 40 ett nyt efter 60 ett osv
huh? du menar att först kanske man bara kan köra 2 på sonic teamet och sedan kan man de med dom andra teamen eller vaddå?
Nej på 2P mode.
vad menar du med nytt 2p mode då då? :/
Köp ffcc.
Grafik: 10
Ljud:9
Kontroll: 8
Hållbarhet:7 (Om du kör med kompisar kan man lägga till ett poäng)
TOTALT: 9
Man kan först springa mot varandra. Sen strida sen ja osvvad menar du med nytt 2p mode då då? :/
Link64: okej, jag ska önska mig de i födelsedagspresent ;)
0013: jaha! så du menar att först kan man köra time trial mot varandra sedan köra fight och sedan köra uppdrag med varandra osv?
du måste vara beredd på att om du ska köra multiplayer måste du ha gameboy och en bla bla :D kabel men man kan köra skälv
Betyg
Grafik :10
Ljud :10
Kontroll:7 (man måste lära sig L och R knapparna men annars är det bra
Totalt : 9
måste man ha en gameboy adnvace till sonic heroes?
Nej. Har du Sonic Adventure 2: Battle?Link64: okej, jag ska önska mig de i födelsedagspresent ;)
0013: jaha! så du menar att först kan man köra time trial mot varandra sedan köra fight och sedan köra uppdrag med varandra osv?
nej, vad är det? om du har hunnit svara så svarar jag om en stund för jag tittar på CSI på kanal 5 ;)
Äm då ska du nog Köpa FF:CC först. Eller skita i vad jag sa om 2P mode
måste man ha gameboy för att kunna köra 2player på båda spelen?
EDIT: HALLÅ SVARA SNÄLLA :( jag måste veta om man kan köra sonic heroes 2st players UTAN GAMEBOY
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in