Men då har du ju också 7 pers du kan döda som plantar tact. inserts istället för 1.
Dessutom kan ju ingen annan komma och döda dig, eftersom alla i lobbyn är boosters.
Men då har du ju också 7 pers du kan döda som plantar tact. inserts istället för 1.
Dessutom kan ju ingen annan komma och döda dig, eftersom alla i lobbyn är boosters.
↗ till inläggetMen då har du ju också 7 pers du kan döda som plantar tact. inserts istället för 1.
Du råkar inte veta några som kör boosting på PC?
Näe, jag vet bara om till 360 & PS3. :/
↗ till inläggetMan bryter mot användningsvillkoren av Rankningssystemet... Så jo... man blir bannad...1. Nej, varför skulle man bli bannad? Man bryter inte mot reglerna.
2. ... Man är 8 på FFA, men ni två är i samma lobby och går till nåt ställe där de andra inte ser er-
↗ till inlägget↗ till inläggetMan bryter mot användningsvillkoren av Rankningssystemet... Så jo... man blir bannad...1. Nej, varför skulle man bli bannad? Man bryter inte mot reglerna.
2. ... Man är 8 på FFA, men ni två är i samma lobby och går till nåt ställe där de andra inte ser er-
Visa mig ett utdrag ut användarvillkoren där det står precist att man inte får 'boosta'.
↗ till inlägget↗ till inlägget1. Nej, varför skulle man bli bannad? Man bryter inte mot reglerna.
Man bryter mot användningsvillkoren av Rankningssystemet... Så jo... man blir bannad...
Visa mig ett utdrag ut användarvillkoren där det står precist att man inte får 'boosta'.
Hmm... jag tror du själv kan lista ut det om 10000+ blivit av med sina konton
Förtkortad version av MW2's TOS:
Du får inte använda detta program "fel", som inkluderar användning vid ett cybercafé, spelcenter eller nåt annat.
Sälja, hyra eller licensera denna produkt utan tillåtelse från Activision
Ändra på källkoden till dina ändamål
Importera/Exportera denna produkt emot någon lag.
Jag ser inte var boosting passar in.
Näst sista sidan i instruktionsmanualen.
men wtf, de förlorade sina konton för att de hade JTAG'ade Xboxar och använde det för instant 10'th prestige.
↗ till inläggetHaha... så man blir bannad från att boosta på halo 3 men inte på cod? haha troligt... tror ni borde kolla upp Xbox 360 world wide clean^^ Där flashade xbox 360's och boostare blir bannade ( Vet inte om det finns på video men det finns)Förtkortad version av MW2's TOS:
Du får inte använda detta program "fel", som inkluderar användning vid ett cybercafé, spelcenter eller nåt annat.
Sälja, hyra eller licensera denna produkt utan tillåtelse från Activision
Ändra på källkoden till dina ändamål
Importera/Exportera denna produkt emot någon lag.
Jag ser inte var boosting passar in.
Näst sista sidan i instruktionsmanualen.
men wtf, de förlorade sina konton för att de hade JTAG'ade Xboxar och använde det för instant 10'th prestige.
Flashade 360's och andra random haxxade 360's*
↗ till inlägget+ boostare... fanns folk som boostade achievements/rank/halo 3 och blev bannadeFlashade 360's och andra random haxxade 360's*
(ingick i X360WWC)
Nu vet jag ju inte hur Bungie tycker, men IW bannad inte boosters.
De är ju två olika företag, varför tror du att de har samma åsikter?
↗ till inläggetBungie och IW är 2 olika företag ja...Nu vet jag ju inte hur Bungie tycker, men IW bannad inte boosters.
De är ju två olika företag, varför tror du att de har samma åsikter?
Men även det så är sentUamessage lite ansvariga att hålla koll på det också... (360)
Och på PC är det folk från de olika företagen som joinar olika servrar och kollar då och då, de kan även se på en skärm om nåt är mystiskt... Tex. -
FREE FOR ALL
Namn - "kills 25 assists 0 deaths 0
Namn - "kills 4 assists 0 deaths 6
Namn - "kills 4 assists 0 deaths 5
Namn - "kills 6 assists 0 deaths 4
Namn - "kills 2 assists 0 deaths 2
Namn - "kills 1 assists 0 deaths 1
Namn - "kills 5 assists 0 deaths 4
Namn - "kills 0 assists 0 deaths 25
3rd person cage match
Namn - "kills 19 assists 0 deaths 18
Namn - "kills 18 assists 0 deaths 19
Det ser möjligen inte lite konstigt ut va?
Du fattar ju ingenting
Nej, du fattar ingenting.
Om IW inte har nåt emot boosters kan inte de som jobbar på M$ bara hoppa in och banna folk, eller. Jo, det kan dom nog. För de kan banna folk för vad som helst. De kan banna dig för att de inte gillar din hårstil. Men det gör dom inte.
↗ till inläggetMin hårstil? Nej nu har du tagit moppen och åkt baklänges xDNej, du fattar ingenting.
Om IW inte har nåt emot boosters kan inte de som jobbar på M$ bara hoppa in och banna folk, eller. Jo, det kan dom nog. För de kan banna folk för vad som helst. De kan banna dig för att de inte gillar din hårstil. Men det gör dom inte.
Min hårstil är ju så snygg så att dom skulle vilja boosta mig i smyg till 10th prestige...
↗ till inlägget↗ till inläggetMin hårstil? Nej nu har du tagit moppen och åkt baklänges xDNej, du fattar ingenting.
Min hårstil är ju så snygg så att dom skulle vilja boosta mig i smyg till 10th prestige...
Dom kan banna dig för precis vad dom vill. Det borde stå någonstans i deras TOS iallafall.
'Vi förbehåller oss rätten att ta bort ditt konto när vi vill.' eller något liknande.
Hade dem haft det i sin ToS hade man ju inte direkt köpt spelet enligt mig. Det är ju precis som Traderas användaravtal. De missade delen då dem äger min själ också.
''För att göra det möjligt för oss att använda Din Information ger Du oss en icke-exklusiv, världsomfattande, evig, oåterkallelig, royalty-fri, licensierbar (till flertalet underlicenstagare) rätt att utöva de rättigheter avseende upphovsrätt, varumärken, publicering och databaser som Du har avseende Din information, i alla nu kända och ännu inte kända media. Du avsäger Dig också alla moraliska rättigheter Du har avseende Din Information i den utsträckning lagen tillåter.''
↗ till inlägget↗ till inläggetNej, du fattar ingenting.
Min hårstil? Nej nu har du tagit moppen och åkt baklänges xD
Dom kan banna dig för precis vad dom vill. Det borde stå någonstans i deras TOS iallafall.
'Vi förbehåller oss rätten att ta bort ditt konto när vi vill.' eller något liknande.
Om man är normal spelare (Icke booster, hacker osv...)
Och om de tar bort ditt konto utan anledning...
Då har man all rätt att stämma dom för alla pengar man lagt ner på detta konto...
De har INGEN rätt att ta bort kontot utan anledning... "Det borde stå någonstans i deras TOS iallafall."
Du har inte läst deras ToS, du äger inte ditt konto. De äger ditt konto och du har rätten att använda det, men den rätten kan tas ifrån dig när som helst utan anledning.
↗ till inläggetOch vart fan har du fått för dig det ifrån?Du har inte läst deras ToS, du äger inte ditt konto. De äger ditt konto och du har rätten att använda det, men den rätten kan tas ifrån dig när som helst utan anledning.
Det är som om jag skulle vara microsoft och bara ta någon oskyldig människas konto och bara "Den vill jag ta bort utan all anledning :D:D" - Asså det skulle vara bedrägeri!
Allt som man betalar har ingen annan rätt att ta ifrån en...
Och det står väl inte i deras ToS "Be prepared because we can just randomly delete your account for no reason at all"??
Det tror jag inte att det står hörru!
Nej, det står det inte. För att MS kan grammatik! :)
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in