Hoppa till innehåll

Runescape Kan Vara Lite Störande. (ändrat Namn)


Nacke3000

Rekommendera inlägg

Jag hade en komplet kanon med alla delar isär!

 

Jag höll i an whip! Blev dödad och losade whipen!!!!! Whipen är värd nästan 4 mile och kanon delarna runt 150k var!

 

Så jag ska sluta med runescape! Hade alla mina pengar på mig ochså så jag kan knappast skaffa en ny whip!

Redigerat av Nacke3000
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Visste inte jag :-/ Skulle aldrig gjort det om jag visste det.

 

Jag gillar fortfarande runesca´pe men jag har ignet jusst nu? Hur ska jag komma igång igen? Har tex inget vapen att skaffa pengar med?

 

Finns det några tips?

Det skulle nog gå hyfsat att döda monster om du använder ett billigt dragon weapon, annars så kanske du kan söka upp mig så kan du väl låna min whip om jag inte använder den just då, heter Carbo Dragon för tillfället

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Visste inte jag :-/ Skulle aldrig gjort det om jag visste det.

 

Jag gillar fortfarande runesca´pe men jag har ignet jusst nu? Hur ska jag komma igång igen? Har tex inget vapen att skaffa pengar med?

 

Finns det några tips?

Börja skaffa pengar??? Finns enormt många bra sätt genom skills..
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Visste inte jag :-/ Skulle aldrig gjort det om jag visste det.

 

Jag gillar fortfarande runesca´pe men jag har ignet jusst nu? Hur ska jag komma igång igen? Har tex inget vapen att skaffa pengar med?

 

Finns det några tips?

Behöver man ett vapen för att fiska/mina?

 

Nej...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Då är det ju inte runescape som suger, då är det du...

AHAHAHAAHAAAHHA WIN!!!!!!!!

 

Ontopic;

Du suger, inte spelet. Ska du börja gråta för du förlorade whip? Jag har förlorat 20m på en gång, så gnäll inte för du faila brutalt och losade whip. Vilken combat level är du? 95?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...