Easton Skrivet 19 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2010 (redigerat) Tjo! Skulle vilja ha lite åsikter på "overpowered" vapen i alla CoD spel. Jag har några. M16 - CoD4, dör av en burst. MP40 - WaW, dör av två skott av ett vapen som har 64 skott i magasinet. (Resten av alla SMG's i WaW är ganska kraftiga också) Famas, M16 och Model Akimbo - MW2. Famas är som en ny M16, M16 är tillbaka i MW2. Model 1887 skulle inte vara overpowered om de tog bort Akimbo attachment på den. Kom med era åsikter. Redigerat 20 Januari 2010 av Runar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 19 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2010 (redigerat) MP40 är det mest patetiska vapnet i hela Call of Duty serien(Min åsikt). M16& FAMAS är mest OP bland AR's. Alla SMG's (Underpowered) på MW2 är ett skämt förutom UMP. En hit marker i axeln när du använder en Intervention/Barrett .50cal är bara fel(Underpowered). Ser faktiskt inte lika mycket av 1887's längre. Redigerat 19 Januari 2010 av Satisfaction Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 20 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2010 Men whina lagom. M16 och Famas måste ju göra upp för att de är burst fire. Tycker inte något vapen är overpowered, iallafall inte på MW2. 1887 var det, men inte efter patchen och jag har bara minne av att jag har blivit dödad av 1887 en gång. Dock så har jag blivit dödad av Akimbo Rangers ett antal gånger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 20 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2010 Snacka om att lipa... tycker inte det är något svårt att döda folk i MW2. Hur svårt kan det va? Alla vapen är enkla att döda med, bara ni som inte kan sikta utan måste använda er av burst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 27 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2010 CoD 3 MP40 overpowered (2-3 skott utan hardcore?) CoD 4 M16 overpowered (1 burst i benen = kill utan hardcore och stopping power, wtf?) SMGs overpowered (Speciellt P90) CoD WaW MP40 mycket overpowered (64 skott i magasinet, 2 skott i magen, ingen rekyl, dummaste någonsin -.-) Alla andra SMG overpowered (PPsh skjöt fort som tusan och man dog av typ 4 skott...) CoD MW2 Alla ARs lite overpowered (Speciellt ACR och Famas) SMGs underpowered (förutom UMP och Vector) akimbo 1887 lite overpowered (behöver knappt sikta, skjuter på impuls = kill) Kommer nog aldrig bli perfekt :/ Dock inte så kul om alla vapen va likadana, eller? Tycker inte att M16 är overpowered i MW2, Famas är det däremot för den verkar ha samma dmg men mycket mer accuracy, ACR är också overpowered (anser jag och även många av mina kompisar) med den accuracyn och typ samma dmg som M4. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 27 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2010 Dom som har burst kan ni inte klaga på... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 27 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2010 Varför tycker ni att det är overpowered?? IW har ju försökt att få vapnen så realistiska som möjligt (Förutom 1887) och här sitter ni och säger att dom skadar för mkt? Tänk er in i verkligheten! Då dör man ju inte på 10 skott man dör på 1! Så säg inte att call of duty har overpowered guns! FÖR DET HAR DOM INTE! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 27 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2010 Varför tycker ni att det är overpowered?? IW har ju försökt att få vapnen så realistiska som möjligt (Förutom 1887) och här sitter ni och säger att dom skadar för mkt? Tänk er in i verkligheten! Då dör man ju inte på 10 skott man dör på 1! Så säg inte att call of duty har overpowered guns! FÖR DET HAR DOM INTE! Tror du helt seriöst att man skulle kunna springa runt med en Barrett 50 cal eller Intervention IRL och quickscopa, eller få hitmarkers? MW2 realistiskt, in my ass att det är. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 27 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2010 Varför tycker ni att det är overpowered?? IW har ju försökt att få vapnen så realistiska som möjligt (Förutom 1887) och här sitter ni och säger att dom skadar för mkt? Tänk er in i verkligheten! Då dör man ju inte på 10 skott man dör på 1! Så säg inte att call of duty har overpowered guns! FÖR DET HAR DOM INTE! Tror du helt seriöst att man skulle kunna springa runt med en Barrett 50 cal eller Intervention IRL och quickscopa, eller få hitmarkers? MW2 realistiskt, in my ass att det är. snacka om att whina 24/7 på ett spel... själv har jag inget imot Mw2 eller deras vapen. allt e fett nice tycker jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 27 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2010 Varför tycker ni att det är overpowered?? IW har ju försökt att få vapnen så realistiska som möjligt (Förutom 1887) och här sitter ni och säger att dom skadar för mkt? Tänk er in i verkligheten! Då dör man ju inte på 10 skott man dör på 1! Så säg inte att call of duty har overpowered guns! FÖR DET HAR DOM INTE! Tror du helt seriöst att man skulle kunna springa runt med en Barrett 50 cal eller Intervention IRL och quickscopa, eller få hitmarkers? MW2 realistiskt, in my ass att det är. snacka om att whina 24/7 på ett spel... själv har jag inget imot Mw2 eller deras vapen. allt e fett nice tycker jag. Visst att jag whinar, men jag säger bara vad Infinity Ward kunde gjort bättre? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 27 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2010 (redigerat) Det är din smak det är fel på :) Redigerat 27 Januari 2010 av 90LIVE Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 28 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2010 Varför tycker ni att det är overpowered?? IW har ju försökt att få vapnen så realistiska som möjligt (Förutom 1887) och här sitter ni och säger att dom skadar för mkt? Tänk er in i verkligheten! Då dör man ju inte på 10 skott man dör på 1! Så säg inte att call of duty har overpowered guns! FÖR DET HAR DOM INTE! Tror du helt seriöst att man skulle kunna springa runt med en Barrett 50 cal eller Intervention IRL och quickscopa, eller få hitmarkers? MW2 realistiskt, in my ass att det är. Tror du helt seriöst att ett tv-spel ska vara verkligt? :o Sluta whina, ingen bryr sig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg