Hoppa till innehåll

Vad Ska Jag Göra


Rekommendera inlägg

  • Svar 82
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

NITA alla killar och sätt på henne, :D

Vad bra att göra det när han är en p11.... >.>

 

Lawl, om man är tillräckligt mogen och kan ta ansvar så kan man ha ett förhållande, vare sig du tycker eller inte.
Tillräckligt mogen? Jag är mogen och inte ens haft en känsla om en tjej... ._.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Mindtwistah

Ja.

 

OnT : Prata med dina föräldrar om det :)

Sen när? Skicka ett PM med ett omoget skrivande som jag har skrivit. Hoppas du hittar ett, för att det finns inget. -.-.

 

"Skrivande" är inget ord man använder såsom du gjorde. Kan argumenteras om att du är "omogen" inom svenska-kunskaper :P

 

Nej men, till OP: Du är 11 för fan, du är inte "super-kär", du tycker bara hon är söt. Inget förhållande kan vara seriöst om man är under 12-ish, don't make such a big deal out of it. Ni som säger emot mig, vid 11 års ålder har man knappt signalsubstanser nog för att få stånd, ännu mindre för att bli "super-kär".

Redigerat av Mindtwistah
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja.

 

OnT : Prata med dina föräldrar om det :)

Sen när? Skicka ett PM med ett omoget skrivande som jag har skrivit. Hoppas du hittar ett, för att det finns inget. -.-.

 

"Skrivande" är inget ord man använder såsom du gjorde. Kan argumenteras om att du är "omogen" inom svenska-kunskaper :P

 

Nej men, till OP: Du är 11 för fan, du är inte "super-kär", du tycker bara hon är söt. Inget förhållande kan vara seriöst om man är under 12-ish, don't make such a big deal out of it. Ni som säger emot mig, vid 11 års ålder har man knappt signalsubstanser nog för att få stånd, ännu mindre för att bli "super-kär".

 

Okej xP, jag kan använda lte "udda" ord ibland ... :P
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja.

 

OnT : Prata med dina föräldrar om det :)

Sen när? Skicka ett PM med ett omoget skrivande som jag har skrivit. Hoppas du hittar ett, för att det finns inget. -.-.

 

"Skrivande" är inget ord man använder såsom du gjorde. Kan argumenteras om att du är "omogen" inom svenska-kunskaper :P

 

Nej men, till OP: Du är 11 för fan, du är inte "super-kär", du tycker bara hon är söt. Inget förhållande kan vara seriöst om man är under 12-ish, don't make such a big deal out of it. Ni som säger emot mig, vid 11 års ålder har man knappt signalsubstanser nog för att få stånd, ännu mindre för att bli "super-kär".

 

Under 12-ish? Vem i helvete får praktstånd när man är 12, eller har ett förhållande?

Lägg ner, jag förstår 14-15"ish" men inte alls under det.

 

Sex är ett exempel, när man haft sex så kan man kalla det förhållande, och då det är olagligt att ha sex under 15 års åldern (eller ja, om en av parterna är över 15) så borde 15 vara medelåldern.

INGEN ungjävel är mogen när man är såhär ung, mogenhet kommer i sina äldre dagar runt 20 års åldern då man kommer ut i det verkliga livet, inte när man börjar högstadiet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Mindtwistah

Ja.

 

OnT : Prata med dina föräldrar om det :)

Sen när? Skicka ett PM med ett omoget skrivande som jag har skrivit. Hoppas du hittar ett, för att det finns inget. -.-.

"Skrivande" är inget ord man använder såsom du gjorde. Kan argumenteras om att du är "omogen" inom svenska-kunskaper :P

 

Nej men, till OP: Du är 11 för fan, du är inte "super-kär", du tycker bara hon är söt. Inget förhållande kan vara seriöst om man är under 12-ish, don't make such a big deal out of it. Ni som säger emot mig, vid 11 års ålder har man knappt signalsubstanser nog för att få stånd, ännu mindre för att bli "super-kär".

 

Under 12-ish? Vem i helvete får praktstånd när man är 12, eller har ett förhållande?

Lägg ner, jag förstår 14-15"ish" men inte alls under det.

 

Sex är ett exempel, när man haft sex så kan man kalla det förhållande, och då det är olagligt att ha sex under 15 års åldern (eller ja, om en av parterna är över 15) så borde 15 vara medelåldern.

INGEN ungjävel är mogen när man är såhär ung, mogenhet kommer i sina äldre dagar runt 20 års åldern då man kommer ut i det verkliga livet, inte när man börjar högstadiet.

 

Shit, sa det lite fel där. Det jag menade var att man inte ens har signalsubstanser nog för att känna riktig "kärlek" under 12-13 års åldern. Förhållanden är oftast aldrig seriösa förrän vid 20-års åldern, finns dock vissa undantag. Har exempelvis en vän i min ålder som är förlovad, kallar det ganska seriöst. Redigerat av Mindtwistah
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Shit, sa det lite fel där. Det jag menade var att man inte ens har signalsubstanser nog för att känna riktig "kärlek" under 12-13 års åldern. Förhållanden är oftast aldrig seriösa förrän vid 20-års åldern, finns dock vissa undantag. Har exempelvis en vän i min ålder som är förlovad, kallar det ganska seriöst.

Fail på din vän, förstör sitt liv vid sån ung ålder, idiotism.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...