Hoppa till innehåll

Vad Ska Jag Göra


Rekommendera inlägg

Kolla här är problemet nog.Om hon slog dig så betyder det att hon kanske vill att du ska lämna henne i fred för att du försöker för mycket.Och ett tips bli 13år då skaffar du skägg och sånt då ska alla brudar vilja ha dig :D .Och nästa gång du vill vara ihop så måste du först berätta om dig själv du kan inte bara komma och säga vill du bli ihop även om du känner henne.Prata med henne få reda på saker hon gillar sen kan du börja fråga efter en chans för att då har hon känt dig längre.

HAHAHAHHAAHAHAHHAHAHHA :D

 

Hej, jag undrade nu när jag har skägg och allt.... får jag chans på dig?

Jag menade faktiskt inte så ;) .De bara att man ser manligar ut jag har skägg och mustasch vet inte om jag ska raka bort dom eller inte.

Tjejerna är inte horor som flockas runt den manligaste, bara för att den mobbade killen i klassen fixar skägg så springer inte alla tjejer till han och vill ha kuk. Tänk dig själv i en tjejs position. Skulle du göra så?

 

Sen att säga åt honom att fråga chans sen säga i en annan tråd att du är kär, ja.. Fråga chans gjorde man i 1-5:an då man aldrig sett en kvinnas underliv.

Jag vet att bara man har skägg så kommer det fotfarande inte funka.Men skägget visar att man håller på att bli vuxen.Att man inte är en mes.

 

Och alkohol gör dig manligare. Skotrar och öl, det är livet killar. Eller vänta...

 

Lol.Ok det kanske var en dum ide men man ska träffas och prata.

 

 

Är du hellt seriös?Du tror jag ska bara komma fram och säga ska vi pussas?Man måste känna hon mer sen kommer man lita på varandra.Men jag vet att det kommer inte säkert hända mig.Men nån dag kommer jag säkert på pussa henne XD.

Redigerat av ps3games
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 82
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Kolla här är problemet nog.Om hon slog dig så betyder det att hon kanske vill att du ska lämna henne i fred för att du försöker för mycket.Och ett tips bli 13år då skaffar du skägg och sånt då ska alla brudar vilja ha dig :D .Och nästa gång du vill vara ihop så måste du först berätta om dig själv du kan inte bara komma och säga vill du bli ihop även om du känner henne.Prata med henne få reda på saker hon gillar sen kan du börja fråga efter en chans för att då har hon känt dig längre.

HAHAHAHHAAHAHAHHAHAHHA :D

 

Hej, jag undrade nu när jag har skägg och allt.... får jag chans på dig?

Jag menade faktiskt inte så ;) .De bara att man ser manligar ut jag har skägg och mustasch vet inte om jag ska raka bort dom eller inte.

Tjejerna är inte horor som flockas runt den manligaste, bara för att den mobbade killen i klassen fixar skägg så springer inte alla tjejer till han och vill ha kuk. Tänk dig själv i en tjejs position. Skulle du göra så?

 

Sen att säga åt honom att fråga chans sen säga i en annan tråd att du är kär, ja.. Fråga chans gjorde man i 1-5:an då man aldrig sett en kvinnas underliv.

Jag vet att bara man har skägg så kommer det fotfarande inte funka.Men skägget visar att man håller på att bli vuxen.Att man inte är en mes.

Och alkohol gör dig manligare. Skotrar och öl, det är livet killar. Eller vänta...

 

Lol.Ok det kanske var en dum ide men man ska träffas och prata.

 

 

Är du hellt seriös?Du tror jag ska bara komma fram och säga ska vi pussas?Man måste känna hon mer sen kommer man lita på varandra.Men jag vet att det kommer inte säkert hända mig.Men nån dag.

 

Sarkasm min vän, sarkasm.. Men på sättet du beter dig så kommer du säkert göra det..

"Hurru, jag har skägg nu, jag har smakat alkohol, har jag chans på dig?"

 

 

Men nu har din "Är du Kär - I vem?" historia hoppat över till den här tråden, släng tillbaka den nu.

Redigerat av ExorZ
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kolla här är problemet nog.Om hon slog dig så betyder det att hon kanske vill att du ska lämna henne i fred för att du försöker för mycket.Och ett tips bli 13år då skaffar du skägg och sånt då ska alla brudar vilja ha dig :D .Och nästa gång du vill vara ihop så måste du först berätta om dig själv du kan inte bara komma och säga vill du bli ihop även om du känner henne.Prata med henne få reda på saker hon gillar sen kan du börja fråga efter en chans för att då har hon känt dig längre.

HAHAHAHHAAHAHAHHAHAHHA :D

 

Hej, jag undrade nu när jag har skägg och allt.... får jag chans på dig?

Jag menade faktiskt inte så ;) .De bara att man ser manligar ut jag har skägg och mustasch vet inte om jag ska raka bort dom eller inte.

Tjejerna är inte horor som flockas runt den manligaste, bara för att den mobbade killen i klassen fixar skägg så springer inte alla tjejer till han och vill ha kuk. Tänk dig själv i en tjejs position. Skulle du göra så?

 

Sen att säga åt honom att fråga chans sen säga i en annan tråd att du är kär, ja.. Fråga chans gjorde man i 1-5:an då man aldrig sett en kvinnas underliv.

Jag vet att bara man har skägg så kommer det fotfarande inte funka.Men skägget visar att man håller på att bli vuxen.Att man inte är en mes.

Och alkohol gör dig manligare. Skotrar och öl, det är livet killar. Eller vänta...

Lol.Ok det kanske var en dum ide men man ska träffas och prata.

 

 

Är du hellt seriös?Du tror jag ska bara komma fram och säga ska vi pussas?Man måste känna hon mer sen kommer man lita på varandra.Men jag vet att det kommer inte säkert hända mig.Men nån dag.

 

Sarkasm min vän, sarkasm.. Men på sättet du beter dig så kommer du säkert göra det..

"Hurru, jag har skägg nu, jag har smakat alkohol, har jag chans på dig?"

 

Varför ska jag göra det?Det är bara för dumt.När jag blir vuxen ska jag aldrig röka eller dricka sprit. Redigerat av ps3games
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Varför ska jag göra det?Det är bara för dumt.När jag blir vuxen ska jag aldrig röka eller dricka sprit.

Men skägget visar att man håller på att bli vuxen.Att man inte är en mes.

Snart kommer du dumförklara dig och säga att alkohol visar att man inte är en mes, eller att snus visar att man inte är en mes, eller att röka visar att man inte är en mes och då flockas tjejerna. Samt en liten notis, sätt mellanrum efter punkt, frågetecken och utropstecken.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men skägget visar att man håller på att bli vuxen.Att man inte är en mes.

Snart kommer du dumförklara dig och säga att alkohol visar att man inte är en mes, eller att snus visar att man inte är en mes, eller att röka visar att man inte är en mes och då flockas tjejerna. Samt en liten notis, sätt mellanrum efter punkt, frågetecken och utropstecken.

 

Ok jag hade fel med skägget och det.Men du tror jag säger sprit eller om man röker flockar tjejerna.Nej det gör inte det.Och jag har frågat hon några frågor vilken musik stil hon gillar.Hon har samma smak som jag.Jag gillar hip hop det gör hon ochså.Måste nog få veta mer om henne. Redigerat av ps3games
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men skägget visar att man håller på att bli vuxen.Att man inte är en mes.

 

Snart kommer du dumförklara dig och säga att alkohol visar att man inte är en mes, eller att snus visar att man inte är en mes, eller att röka visar att man inte är en mes och då flockas tjejerna. Samt en liten notis, sätt mellanrum efter punkt, frågetecken och utropstecken.

 

Ok jag hade fel med skägget och det.Men du tror jag säger sprit eller om man röker flockar tjejerna.Nej det gör inte det.Och jag har frågat hon några frågor vilken musik stil hon gillar.Hon har samma smak som jag.Jag gillar hip hop det gör hon ochså.Måste nog få veta mer om henne.

 

Ska du inte fråga chans på henne snart? Ni har så mycket gemensamt, samt att hon är tjej, du är kille, ni är menade för varandra!

 

Glöm bara inte, kammat hår med en mitt bena, full kostym och en bukett med rosor, inte för många, ungefär 5 rosor räcker! Och så "skägget" ska synas, eller fjunen, sen ska du fråga med bas röst (du kan äta vita kritor har jag hört) "Får jag chans på dig <namn>?"

 

Det funkar alltid! ALLTID!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men skägget visar att man håller på att bli vuxen.Att man inte är en mes.

 

Snart kommer du dumförklara dig och säga att alkohol visar att man inte är en mes, eller att snus visar att man inte är en mes, eller att röka visar att man inte är en mes och då flockas tjejerna. Samt en liten notis, sätt mellanrum efter punkt, frågetecken och utropstecken.

Ok jag hade fel med skägget och det.Men du tror jag säger sprit eller om man röker flockar tjejerna.Nej det gör inte det.Och jag har frågat hon några frågor vilken musik stil hon gillar.Hon har samma smak som jag.Jag gillar hip hop det gör hon ochså.Måste nog få veta mer om henne.

 

Ska du inte fråga chans på henne snart? Ni har så mycket gemensamt, samt att hon är tjej, du är kille, ni är menade för varandra!

 

Glöm bara inte, kammat hår med en mitt bena, full kostym och en bukett med rosor, inte för många, ungefär 5 rosor räcker! Och så "skägget" ska synas, eller fjunen, sen ska du fråga med bas röst (du kan äta vita kritor har jag hört) "Får jag chans på dig <namn>?"

 

Det funkar alltid! ALLTID!

 

Får jag bara veta varför ska jag göra det? Gör det själv. Redigerat av ps3games
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men skägget visar att man håller på att bli vuxen.Att man inte är en mes.

 

Snart kommer du dumförklara dig och säga att alkohol visar att man inte är en mes, eller att snus visar att man inte är en mes, eller att röka visar att man inte är en mes och då flockas tjejerna. Samt en liten notis, sätt mellanrum efter punkt, frågetecken och utropstecken.

Ok jag hade fel med skägget och det.Men du tror jag säger sprit eller om man röker flockar tjejerna.Nej det gör inte det.Och jag har frågat hon några frågor vilken musik stil hon gillar.Hon har samma smak som jag.Jag gillar hip hop det gör hon ochså.Måste nog få veta mer om henne.

Ska du inte fråga chans på henne snart? Ni har så mycket gemensamt, samt att hon är tjej, du är kille, ni är menade för varandra!

 

Glöm bara inte, kammat hår med en mitt bena, full kostym och en bukett med rosor, inte för många, ungefär 5 rosor räcker! Och så "skägget" ska synas, eller fjunen, sen ska du fråga med bas röst (du kan äta vita kritor har jag hört) "Får jag chans på dig <namn>?"

 

Det funkar alltid! ALLTID!

 

Får jag bara veta varför ska jag göra det? Gör det själv.

 

Sarkasm är roligt fortfarande. Fråga chans gjorde man i 1-5:an och du är 13. Så du går väl i ... 7:an? När du slutar säga att du ska fråga CHANS på henne, då kan du faktiskt vara mogen för ett förhållande.

 

 

Ps. Det här är fel tråd för dina problem dock.

Redigerat av ExorZ
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Att dricka alkohol och bli full är tvärtom manligt.

Att vara manlig är att ta ansvar, visa respekt och inte slösa.

Då menar jag inte slösa pengar, utan allt. Du ska spara, du ska tänka vidare och inte tänka "jag har 3k, ska jag köpa xbox?" eller tänka "jag har 3k, jag sparar lite till och väntar tills något bättre kommer".

 

Ett exempel, så ta det inte fullt seriöst.

 

Jag själv har goate och är 16 år, jag har mörk röst och dricker ibland, men jag ser mig som en liten pojk.

Jag är bara 16, jag är nog en av dom få tonåringar som gör allt en riktigt 16åring borde göra.

Ser jag en snöhög så hoppar jag in i den, jag ser det inte som omoget, jag ser det som roligt.

Och om jag blir blöt? Jag blir förkyld, jag mår dåligt och sen bra igen, det är så livet ska vara.

Du dör inte, eller hur? Eller jo, om du badar i snö i flera timmar och får lugninflammation, men du förstår min poäng?

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Att dricka alkohol och bli full är tvärtom manligt.

Att vara manlig är att ta ansvar, visa respekt och inte slösa.

Då menar jag inte slösa pengar, utan allt. Du ska spara, du ska tänka vidare och inte tänka "jag har 3k, ska jag köpa xbox?" eller tänka "jag har 3k, jag sparar lite till och väntar tills något bättre kommer".

 

Ett exempel, så ta det inte fullt seriöst.

 

Jag själv har goate och är 16 år, jag har mörk röst och dricker ibland, men jag ser mig som en liten pojk.

Jag är bara 16, jag är nog en av dom få tonåringar som gör allt en riktigt 16åring borde göra.

Ser jag en snöhög så hoppar jag in i den, jag ser det inte som omoget, jag ser det som roligt.

Och om jag blir blöt? Jag blir förkyld, jag mår dåligt och sen bra igen, det är så livet ska vara.

Du dör inte, eller hur? Eller jo, om du badar i snö i flera timmar och får lugninflammation, men du förstår min poäng?

Nja, att ta ansvar och visa respekt är mera vad en vuxen ska göra.

 

Manlig är egentligen helt könsdiskriminerade ord, som att säga att Män ska göra en sak och Kvinnor ska göra en annan sak. Män ska titta sport, Kvinnor ska stå i köket, att stryka är kvinnligt, att köra skoter är manligt. Inte lite könsdiskriminerat. Men klart, det är manligt att ta på sig män kläder, det är manligt att raka sig på morgonen, det är kvinnligt, att raka sina ben, det är kvinnligt att ta på sig trosor och BH. Dock är allt det där gjort för det ena könet. Så vad som är Manligt eller Kvinnligt är bara något som vuxit fram (tihi) från könsdiskriminering.

 

En 16 åring (vad fan är goate?) ska vara ett barn. När man blir 18 och måste ta hand om sin egen ekonomi, man sitter inte under hökens alla vingar, man måste börja tänka på sin framtid mera, DÅ ska man sluta hoppa i snöhögar, för då blir man blöt, då blir man förkyld, då stannar man hemma från jobbet, då förlorar man pengar, osv osv.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En 16 åring (vad fan är goate?) ska vara ett barn. När man blir 18 och måste ta hand om sin egen ekonomi, man sitter inte under hökens alla vingar, man måste börja tänka på sin framtid mera, DÅ ska man sluta hoppa i snöhögar, för då blir man blöt, då blir man förkyld, då stannar man hemma från jobbet, då förlorar man pengar, osv osv.

http://images.smarter.com/blogs/COLIN%20Farrell%20Goatee.jpg

Det är goatee, råkade skriva med ett E, sorry.

 

Exakt, där är min poäng, för många ungdomar vill bli vuxna för fort, och det är inte bra.

För när man är vuxen, vill man vara barn. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...