GangstaLean Skrivet 30 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2010 Jag tror Polen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 30 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2010 Jag tror PolenKroatien vann nyss mot polen Ännu en gång: Prod to be croat! Final mot frankrike nästa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 30 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2010 Så du är från kroatien? Same here! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 31 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2010 Så du är från kroatien? Same here!va är det sant!?! jag trodde jag var den enda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 31 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2010 Så du är från kroatien? Same here!va är det sant!?! jag trodde jag var den enda Haha, egentligen är jag från forna Jugoslavien, men jag kommer delvis från Bosnien, Serbien, Montenegro och Kroatien =O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 31 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2010 Proud to be croatian* Nu har ni fucking sagt att ni är från samma land/område 2-3 ggr. VI VET. + att Kroatien vinner idag och Island tar bronset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 31 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2010 Proud to be croatian* Nu har ni fucking sagt att ni är från samma land/område 2-3 ggr. VI VET. + att Kroatien vinner idag och Island tar bronset. på vilken kanal är matchen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mert50 Skrivet 31 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2010 Tror att Kroatien kniper vinsten i finalen mot Frankrike eller Danmark. Bästa spelaren är någon av Slawomir Szmal, Ivano Balic, Luc Abalo eller Lars Christiansen. Karabatic är ju bra meen Ivano är bätrre YEAH! kroatien spelade lika med Island Proud to be croat. ''Proud to be croat'', bra engelska du har grabben. Jag håller på Frankrike. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 1 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2010 Det är då fan att Kroatien aldrig kan slå Frankrike när det gäller ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 1 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2010 Omg, riktigt fail de spelade =/ ledde ju i början men sen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 1 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2010 riktigt bra första halvlek men sen tappade dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erram Skrivet 1 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2010 Yeap tråkigt, men de kommer typ alltid till final ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.