Någon som vet teman för mobilen? köpte den idag men hittar ingen tema till mobilen konstig nog :/
Teman För Samsung S5230?
Kanske borde ladda ner teman?
↗ till inlägget*facepalms* Han hittar ju INGA teman på internet! Hur ska han ladda ner icke existerande teman?Kanske borde ladda ner teman?
Jag kollade på några sidor jag litar på, men de hade inga teman tyvärr. :/
Är det inte så att du laddar ner en bild och har den som bakrunds bild?
Wow ni suger verkligen :huh: . Draghon, hittade du verkligen ingenting? HAHA, den här sidan har jag laddat ner saker massvis med gånger och inget fel med den Samsung S5230
De där är bakgrundsbilder, inte teman -.-
Det finns något som heter titta runt på sidan?
Ja, pröva gärna det, säg till när du hittar teman till Samsung S5230
För att svara på frågan: Samsung S5230 stödjer inte teman alls
Ska jag säga varför det inte finns teman för samsung S5230? Därför att det är en skit mobil...
Du behöver väl inte bli sur för att du hade fel? Det är en bra mobil, bättre än de flesta touch
Möjligtvis, men SE och Nokia är bättre, dessutom kan man ladda ner teman till andra mobiler om du tittar lite extra XP
↗ till inläggetSa han att det inte fanns det?Möjligtvis, men SE och Nokia är bättre, dessutom kan man ladda ner teman till andra mobiler om du tittar lite extra XP
Och var inte du ''bannad'' från fuska?
↗ till inläggetNej du var varnad.Jo, jag var bannad;
↗ till inlägget:huh:↗ till inläggetNej du var varnad.Jo, jag var bannad;
Men snälla Erram kan inte du bara gå och skriva lite i din pokémon bok eller något?
Men jag tror bara att du kan ändra bakrunds bild på mobilen, samma sak på min nokia 5530 så vitt jag vet.
Men samsung mobiler har väll en homescreen som du kan ändra själv, är det den eller bakrunden du har bakom ikonerna du vill ändra?