Hej jag vill bara säga att om ni vill veta dom exakta statsen av någon tränares pokemon förutom gymledarnas så kan jag svara på det bara ni skriver vilket ställe han/hon e på.
MVH Cubone.
Hej jag vill bara säga att om ni vill veta dom exakta statsen av någon tränares pokemon förutom gymledarnas så kan jag svara på det bara ni skriver vilket ställe han/hon e på.
MVH Cubone.
↗ till inläggetVarför skulle vi vilja veta det? Och hur har du tänkt få tag i statsen isåfall?Hej jag vill bara säga att om ni vill veta dom exakta statsen av någon tränares pokemon förutom gymledarnas så kan jag svara på det bara ni skriver vilket ställe han/hon e på.
MVH Cubone.
↗ till inläggetEnkelt, han går in på sereebi och fixar där.↗ till inläggetVarför skulle vi vilja veta det? Och hur har du tänkt få tag i statsen isåfall?Hej jag vill bara säga att om ni vill veta dom exakta statsen av någon tränares pokemon förutom gymledarnas så kan jag svara på det bara ni skriver vilket ställe han/hon e på.
MVH Cubone.
Står inte där.
Isåfall, undrar jag samma sak som Prototype.
Ne jag har ar så jag fångar dom andras pokemon och kollar hur det är.
Och jag antar att du använder Vs. Seeker, så att du får fel stats?
↗ till inläggetCheater. Nu ska inte jag säga att jag inte fuskar men, lite överdrivet.Ne jag har ar så jag fångar dom andras pokemon och kollar hur det är.
Onödig tråd, låses.