Hoppa till innehåll

Industri


MaryJane
 Dela

Rekommendera inlägg

Kollade runt lite på google och fick fram detta.

 

Industriprogrammet förbereder dig för många olika yrken inom industriproduktion som t.ex. CNC-operatör, global tekniker, mekatroniker, modelltekniker, mönsterkonstruktör, processoperatör, internationell svetsare, trätekniker, underhållstekniker, underhållstekniker hydraulik, operatör med underhållskunskap och stentekniker. Du kan även plugga vidare och det finns många påbyggnadsutbildningar att välja mellan. Det kan t.ex. gå en KY-utbildning eller studera vidare vid universitet/högskola.

Redigerat av Raptomex
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Industriprogrammet är yrkesförberedande tillskillnad från program som Teknik som lär dig det du behöver veta för och fördjupa dig inom industriutbildning i högskolan.

Jo, jag ska satsa på yrkesförberedande program. Har just nu bestämt mig att börja om första året med nytt program. Gick EL innan, inte min grej.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja det är vanligt att många gör fel val, jag ska också börja om första året med Sam - sam ifrån Teknik - Data, då matematik aldirg varit min grej och jag känner mig mera bekväm med att jobba med frågor som rör/rört samhället.

Men lycka till med ditt nästa val =D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja det är vanligt att många gör fel val, jag ska också börja om första året med Sam - sam ifrån Teknik - Data, då matematik aldirg varit min grej och jag känner mig mera bekväm med att jobba med frågor som rör/rört samhället.

Men lycka till med ditt nästa val =D

jo de blir ju så, matte är inte min grej heller :P

 

Tack

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...