jag hittade denna när jag surfade runt på youtube för en liten stund sedan. tyckte den var rätt cool. :D
jag hittade denna när jag surfade runt på youtube för en liten stund sedan. tyckte den var rätt cool. :D
↗ till inläggetFel forumjag hittade denna när jag surfade runt på youtube för en liten stund sedan. tyckte den var rätt cool. :D
↗ till inläggetvilket forum då? den har inte direkt något humoristiskt över sig↗ till inläggetFel forumjag hittade denna när jag surfade runt på youtube för en liten stund sedan. tyckte den var rätt cool. :D
↗ till inläggetvilket forum då? den har inte direkt något humoristiskt över sig↗ till inläggetjag hittade denna när jag surfade runt på youtube för en liten stund sedan. tyckte den var rätt cool. :D
Fel forum
Denna ska egentligen vara i Musik, film,TV och media
Det är en Snowracer och inte en BOB? :huh:
↗ till inlägget↗ till inläggetjag hittade denna när jag surfade runt på youtube för en liten stund sedan. tyckte den var rätt cool. :D
Fel forum
vilket forum då? den har inte direkt något humoristiskt över sig
Vad fan ska den dit och göra? Den passar ingenstans här på fuska. "ehehe, jag tyckte en film cool, jag lägger upp den på fuska.se!!!!"
↗ till inlägget↗ till inläggetjag hittade denna när jag surfade runt på youtube för en liten stund sedan. tyckte den var rätt cool. :D
Fel forum
vilket forum då? den har inte direkt något humoristiskt över sig
Vad fan ska den dit och göra? Den passar ingenstans här på fuska. "ehehe, jag tyckte en film cool, jag lägger upp den på fuska.se!!!!"
Jo eftersom Videoklipp klassas som media ska den va där...
Ja det är en snowracer och inte en BOB... En bob är en släde som man åker på en isbana med...
Flyttar tråden till humor.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in