Hoppa till innehåll

Mördarnas Straff Är Ett Skämt För Therese!


SockerBeat
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag tycker det är kusligt att så många här på fuska stödjer tortyr, speciellt att yngre medlemmarna också gör det.

Det beror på vad du menar med tortyr. Att man vill ha hårdare fängelsen som inte kan jämföras med ett vandrarhem är okej. Ingen vatten i en vecka är att ta i lite.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 43
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Hårdaste straffen i Sverige är väl att jobba för samhällstjänst?

Du får ju betalt ?

 

Anar en gnutta ironi.

Fin poäng, dock.

 

Dessutom får man inte betalt för samhällstjänst...väl?

 

10:- Ersättning eller nåt sånt, vad jag har fått för mig.. Per dag. Redigerat av PussyCat
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hårdaste straffen i Sverige är väl att jobba för samhällstjänst?

Du får ju betalt ?

 

Ironi låg med det jag sa =)

 

Du får en ganska låg ersättning, men erfarenhet skrivs in i ditt CV för att söka vidare när det gäller jobben.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Jag tycker synd om Therese och alla hennes släkt och vänner. Dock tycker jag att 20 månaders sluten ungdomsvård är både bra och dåligt. Tänk så här:

1. De har dödat en människa och de kommera att ha det hela livet ju.

2. Ingen kommer att gilla dem.

3. Deras föräldrar är grymt besvikna på dem.

4. De är BARN. Ja exakt BARN. De må vara tonåringar, ungdomar mm och de är äldre än mig. men tänk ändå de är BARN precis som jag och du och hon och han på fuska.se. De flesta på fuska är ju BARN. Inte alla dock.

 

För lågt straff i Sverige kan man ju tänka sig. Täånk någon oskyldigt dömd som hamnar i finkan då? Och även fast en fängelsecell kan vara som ett litet hotellrum så är det ju inte speciellt kul där. Dock har jag hört att fängelsematen är bättre än skolmatem??? Men det är en annan diskussion.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

4. De är BARN. Ja exakt BARN. De må vara tonåringar, ungdomar mm och de är äldre än mig. men tänk ändå de är BARN precis som jag och du och hon och han på fuska.se. De flesta på fuska är ju BARN. Inte alla dock.

Vad spelar det för roll ? De har fortfarande dödat någon. o;

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...