Dahlby Skrivet 11 Februari 2010 Rapport Skrivet 11 Februari 2010 Jag behöver verkligen hjälp med mitt spel Uncharted 3 spel. Jag är vid statyerna och ställer dom rätt men ingenting händer, vad gör jag för fel? Är det någon som kan beskriva lite tydligare hur man ska göra? :( Citera
GangsterTwist Skrivet 11 Februari 2010 Rapport Skrivet 11 Februari 2010 Menar du uncharted 2?Nej Uncharted 3 among stupid kom ut igår :) Googla först, tänk sen, fråga sen. (Eller vad de va, någon har de som signatur, typ WSAD). Citera
Encoder Skrivet 11 Februari 2010 Rapport Skrivet 11 Februari 2010 Menar du uncharted 2?Nej Uncharted 3 among stupid kom ut igår :) Googla först, tänk sen, fråga sen. (Eller vad de va, någon har de som signatur, typ WSAD). Lol? WSAD? WASD Har det som signatur, för att han istället måste skriva det i ett forum. Citera
GangsterTwist Skrivet 11 Februari 2010 Rapport Skrivet 11 Februari 2010 Menar du uncharted 2? Nej Uncharted 3 among stupid kom ut igår :) Googla först, tänk sen, fråga sen. (Eller vad de va, någon har de som signatur, typ WSAD). Lol? WSAD? WASD Har det som signatur, för att han istället måste skriva det i ett forum. Oj vilken liten polis vi har här. :meddum: Citera
Torcida Skrivet 14 Februari 2010 Rapport Skrivet 14 Februari 2010 Du måste titta i den lilla boken som man har, där finns det några symboler. Du måste ställa statyerna på rätta ställe och sedan gå till den väggen där det finns små cylindrar med symboler. Sedan tittar du i boken, varje symbol har sin egen staty. den symbolen som står bredvid varje staty ska du sätta in i cylindren vid rätt staty så öppnas dörren. Hoppas det funkar. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.