↗ till inläggetNej ingen av de har jag köpt till brorsan om du är väldigt nyfiken så skicka PM och vi har redan uncharted 2 och den har han klarat.Uncharted 2, inFamous, Dante's Inferno, Bayonetta eller Demon's Souls?
Senast Köpta Ps3 Spel?
↗ till inläggetEller så tittar han under spoilern. :rolleyes:↗ till inläggetNej ingen av de har jag köpt till brorsan om du är väldigt nyfiken så skicka PM och vi har redan uncharted 2 och den har han klarat.Uncharted 2, inFamous, Dante's Inferno, Bayonetta eller Demon's Souls?
↗ till inläggetEller så tittar han under spoilern. :rolleyes:↗ till inläggetUncharted 2, inFamous, Dante's Inferno, Bayonetta eller Demon's Souls?
Nej ingen av de har jag köpt till brorsan om du är väldigt nyfiken så skicka PM och vi har redan uncharted 2 och den har han klarat.
Det verkar inte som om han vill det!
Det där handlade om mig. Ville ha rekommendationer :( Men det är fixat nu ändå.
↗ till inläggetEnligt honom är Dantes Inferno ett skitspel, jag tror inte att han vet vad Demons Soul är, vi har bara kört demon på Infamous och den var på franska så spelet blev genast tråkigt och Bayonetta har vi aldrig kört!Det där handlade om mig. Ville ha rekommendationer :( Men det är fixat nu ändå.
↗ till inläggetUncharted 2 eller Demon's Souls, tycker du om svåra spel? För Demon's Souls ska vara väldigt svårt.Uncharted 2, inFamous, Dante's Inferno, Bayonetta eller Demon's Souls?
EDIT: Såg att du fixade det i nåt inlägg efter det jag citera.
Senaste var: God of War 3 och Fallout 3 GOTY Edition.
Jo Demon's Souls verkar väldigt intressant fast lite väl hardkore ( med k :D )
Valde i vilket fall som helst att boka Red Dead Redemption. Kommer antagligen köpa UC2 någon gång senare när jag får råd.
Detta är inget spel men ett add-on till PAIN nämligen karaktären The Hoff!
Saints Row 2... Jag visste inte att nya GTA kommer imorgon.... :cry:
Jag ska kanske köpa Brothers In Arms 3 Hells Highway idag!
Super Street Fighter IV
Fifa world cup 2010
Jag köpte det nya map packet till COD MW2!
Gta: Episodes from liberty city.
InFamous. Hittade det billigt.