↗ till inläggetQft.317 my friend, 317.
Om Du Skulle Kunna Förbättra Runescape...
Qft? : :unsure:
↗ till inläggethttp://www.urbandictionary.com/define.php?term=QFTQft? : :unsure:
Har dock ingen aning om vad 317 är...
Och ni kallar er scapers, 317 var den perfekta vers. av Runescape, då ingen tl fanns, wildy var där och allt var perfekt, därför finns det så många 317 rsps.
Bara att söka på RSP 317 för dom som inte vet hur 317 ser ut. Måste nog säga att ja saknar det ;<
Ser ju precis likadant ut som när man drar alla settings till lägsta
Ta bort Trade limit och bara sätta dit så man ser vad sakerna är värda och ta bort Only Quick Chat för folk under 12 år
Ta bort trade limits, :lol:
Lägga till ¨gamla¨ wildy men ha pvp världar endå.
¨Nerfa¨ overpowred vapen utom g maul :) luv teh maulz.
:P
Ta bort Ivy's eller bara folk som bottar det.
genom att få till baka det som innan för jag hade en riktigt ägig gubbe i wc lvl 76
och att det står till exempel aittempel
Det enda jag vill, är att ta tillbaka gamla wildy-systemet och ta bort Trade Limits.
Nytt magi och str vapen
Att kunna skicka meddelanden till vänner som är offline..
Och att pets ska kunna anfalla...
Detta är bara vad jag tycker dom borde lägga till.
↗ till inläggetDet kan dom om man är i en Multi combat zone. Det är därför steel titans och sånna finnsAtt kunna skicka meddelanden till vänner som är offline..
Att man skulle kunna göra sexuella tjänster :>
Men seriöst skulle jag göra så att det skulle vara emot reglerna att göra "manipulerings merchant claner".
↗ till inläggetHan menade pets, inte summons. :D↗ till inläggetDet kan dom om man är i en Multi combat zone. Det är därför steel titans och sånna finnsAtt kunna skicka meddelanden till vänner som är offline..
Kunna skicka grejer via en post så jag kan skicka exempel ett svärd till min kompis så går han till posten och hämtar det.
↗ till inläggetKunna skicka grejer via en post så jag kan skicka exempel ett svärd till min kompis så går han till posten och hämtar det.
Det skulle vara nåt
jag skulle vilja ha anvils i lumbridge vid ungnen
Jag skulle vilja att det fanns många yews på ett ställe och en bank precis breve..^^
↗ till inläggetJag skulle vilja att det fanns många yews på ett ställe och en bank precis breve..^^
det skulle bli för enkelt typ eller för bra, JaGeX du vet, gillar att krångla till saker ^^
men det skulle va najs!
↗ till inläggetFinns ju vid gnome stronghold.Jag skulle vilja att det fanns många yews på ett ställe och en bank precis breve..^^