han säjer väl så för att han tycker att det e kul lr nåt.
Vad Vill Du Förendra I Pkmn Spelen?
↗ till inläggetHan säger så för att han tycker att ni skriver tröga saker eller meningslösa grejer... -_-han säjer väl så för att han tycker att det e kul lr nåt.
↗ till inlägget↗ till inläggetHan säger så för att han tycker att ni skriver tröga saker eller meningslösa grejer... -_-han säjer väl så för att han tycker att det e kul lr nåt.
sak samma...
håll er till Topic
Att alla Kul pokemonar (syftar på kul legendarisaka) bara går att få genom hack o events.
↗ till inläggetAt det va längre handling
↗ till inläggetJo, det blir ju så tråkigt när spelet tar slut och det inte finns mer att göra...
↗ till inläggethåller me erram och pokemon2010 längre handling!!
håller med ska vara längre handling
↗ till inläggetDet sista, hade varit sjuukt coolt. Och längre handling hade inte varit dåligt.Alla spel efter emerald är rätt lama ja.
Men jag skulle velat ha skiten i 3d på wii:et.
↗ till inläggetAt det va längre handling
Alla pokémon borde finnas utan events/fusk.
Kommer ju inga events till äldre spel.
Tycker man borde kunna få legendary pokémonen utan att fuska/vänta tills nästa event men självklart inte Nintendo måste känna(stavning?) mer pengar
Jag missade Darkrai Eventet och nu kan jag inte skaffa det -.- Det jag menar är att man (i det här fallet Darkrai) kan få pokémonen utan event också.
↗ till inläggetmmTycker man borde kunna få legendary pokémonen utan att fuska/vänta tills nästa event men självklart inte Nintendo måste känna(stavning?) mer pengar
(tjäna)