hej jag undrar vilket det bästa flashkortet e?
Flash Kort?
Ingen aning, men R4 funkar bra.
R4 är DÖD. Köp inte någon R4 nu, för alla är fejk.
Köp Acekard eller M3 istället, de uppdaterar ofta och är säkra kort.
Vad är ett flash kort för ngt? :rolleyes:
ni tror att R4 är fejk det trode jag med men det är bara och klicka på mappar och sen gå ner till spelet du vill köra :P
n5 då e de bra?
vet ej
↗ till inläggetKanske ;)n5 då e de bra?
Själv använder man m3i zero för mitt dsi och m3ds real för mitt light.
Båda fungerar alltid, och de flesta spelen går att spela, om de inte gör det kommer det alltid ut en patch som brukar fixa sådant.
↗ till inläggetJag dog. För många gånger.ni tror att R4 är fejk det trode jag med men det är bara och klicka på mappar och sen gå ner till spelet du vill köra :P
↗ till inläggetni tror att R4 är fejk det trode jag med men det är bara och klicka på mappar och sen gå ner till spelet du vill köra :P
Jag menade inte att kortet inte funkar, utan att alla kort som heter R4 och har något annat namn än "R4 DS" är inte ett ÄKTA R4-kort!
Läs här för mer information: http://gbatemp.net/index.php?showtopic=106232
Varför R4 är död? För att Nintendo stämde skiten ur dem: http://www.arnnet.com.au/article/336704/up...ribution_fight/
↗ till inläggetKanske ;)n5 då e de bra?
N5 och andra N-kort är problemfyllda till bredden. -> http://gbatemp.net/index.php?showforum=114
De korten som är säkra att satsa på är Acekard, CycloDS, M3 och DSTT/TopToy DS. Köp inte någon annan skit.
Personligen rekommenderar jag Acekard, men den är kanske lite krånglig om man inte är lite tekniskt lagd.
För Acekard ska man använda AKAIO firmwiren.
Ska du köpa Acekard så köp Acekard 2i, för den är framtidssäker om du vill köpa en DSi sen och Acekard 2.1 har haft en massa problem på sistone (dålig batch, tillverkaren har inte tillverkat dem rätt så de knasar hela tiden).
hur menar du med att det e skit har det och funkar bra bara ett spel har kraschat pkmn ranger men annars e det bra så hur menar du?
Alla N-kort krashar titt som tätt, spel funkar inte utan att fixa dem, korten pajar... Finns mycket mer problem som jag inte orkar gräva ner mig i.
Jämfört med Acekard, bara att lägga spel på kortet och det är bara att köra. Om ett spel inte skulle funka så kommer en firmwire uppdatering efter 3 dagar och så funkar det.
Jag har ett r4 ett ganska gammalt köpte det 2006 eller 2007, ingen aning om det är en klon men det tar då dom nya spelen galant. :)
dstt funkar väll ^^ fast köpte det nyss :D
Köpte och fick mitt R4 idag har inte spelat nåt på det än dock.
Men en kompis har de och det har inte varit ett enda litet problem.
R4 fungerar alla tiders
Inte alla R4 gör det, mitt gör det men är dock inte säker på att det är orginal, men vissa R4 fungerar ungefär lika bra som en pappersbit.
Det enda som jag är missnöjd med är att fusken inte fungerar även fast jag har en riktigt stor fuskdatabas från gbatemp som jag placerade i "_system_" mappen.
Alla fusk fungerar prefekt på mitt, vart köpte du ditt då?