ExorZ Skrivet 23 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2010 En unge på 11 bast klarar aldrig 500 RIKTIGA situps, jag är relativt vältränad med extrema magmuskler och mitt rekord är nästan 600 med 10kg. Löpning är till för kondition och fettförbränning, dock bättre att gå vid fettförbränning. Om du vill ha magruter ska du såklart träna magen, men vill du ha det snabbt ska du även ha lite underhudsfett. Är du liten och spinkig går det nog på 1 månad om du tar det seriöst. Jag gör det tro mig..Fast jag gör inte alla på en gång utan kanske 100-200 situps åt gången. Jag kan göra 720 RIKTIGA situps på 12 timmar, om jag gör 1 per minut. Oj det är ju väldigt svårt, man blir ju bara irriterad över när en minut tickar, man blir inte trött av det exakt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 24 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2010 Kör PLankan, Ryssen, sit-ups, sidositups , ja det finns mängder med magövningar, varva det med löpning så att du inte får ett sexpack under hullen. Men det bästa är att köra allt, så du får stark mage/rygg, ben, armar och kondition. Ser urlöjligt ut med asdeffad mage, små armar och ben ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 25 Februari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2010 Okej, många tips de blev, trodde alla skulle skriva att ja skulle ta steroider.. -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 25 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2010 En unge på 11 bast klarar aldrig 500 RIKTIGA situps, jag är relativt vältränad med extrema magmuskler och mitt rekord är nästan 600 med 10kg. Löpning är till för kondition och fettförbränning, dock bättre att gå vid fettförbränning. Om du vill ha magruter ska du såklart träna magen, men vill du ha det snabbt ska du även ha lite underhudsfett. Är du liten och spinkig går det nog på 1 månad om du tar det seriöst. Jag gör det tro mig..Fast jag gör inte alla på en gång utan kanske 100-200 situps åt gången. Jag kan göra 720 RIKTIGA situps på 12 timmar, om jag gör 1 per minut. Oj det är ju väldigt svårt, man blir ju bara irriterad över när en minut tickar, man blir inte trött av det exakt. Menar du att du gör 1 situp på 60 sekunder alltså? Där jag tränar gör vi situpsen på ett vis så att 40 situps räcker för att de ska bränna i mag musklerna. de är inte antalet som måste vara hög, de är tekniken som måste vara bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 25 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2010 En unge på 11 bast klarar aldrig 500 RIKTIGA situps, jag är relativt vältränad med extrema magmuskler och mitt rekord är nästan 600 med 10kg. Löpning är till för kondition och fettförbränning, dock bättre att gå vid fettförbränning. Om du vill ha magruter ska du såklart träna magen, men vill du ha det snabbt ska du även ha lite underhudsfett. Är du liten och spinkig går det nog på 1 månad om du tar det seriöst. Jag gör det tro mig..Fast jag gör inte alla på en gång utan kanske 100-200 situps åt gången. Jag kan göra 720 RIKTIGA situps på 12 timmar, om jag gör 1 per minut. Oj det är ju väldigt svårt, man blir ju bara irriterad över när en minut tickar, man blir inte trött av det exakt. Menar du att du gör 1 situp på 60 sekunder alltså? Där jag tränar gör vi situpsen på ett vis så att 40 situps räcker för att de ska bränna i mag musklerna. de är inte antalet som måste vara hög, de är tekniken som måste vara bra. Word. Mycket man måste tänka på när man gör situps. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.