Hoppa till innehåll

Jag Har Inga Vänner På Skolan


Rekommendera inlägg

Gäst Swedishmoose

Köp lite nya kläder och ignorera dom som är taskiga och det måste ju finnas någon som inte är dum! Jag hade inga vänner och många var taskiga mot mig för några år sedan. Men jag upptäckte att tjejer är jätte snälla kompisar och då blev jag vän med en av dom. Vid månadens slut hade jag typ 6 vänner alla var då tjejer och när killarna såg att jag hade så många tjejer som kompisar så ville några killar bli vän med mig och tillslut hade jag typ 9 vänner. När jag fick alla dom vännerna så slutade dom flesta vara taskiga! Men det finns alltid dom som är taskiga även om du byter skola. Jag byte tillslut för jag tyckte att undervisningen var sämst. Det finns dom som är taskiga här men jag har vänner här för några av dom vännerna jag hade på min föra skola började här och är jag hade vänner fick jag mer vänner! Så sök dej till dom som inte är dumma oftast är tjejerna snälla kompisar!

Redigerat av Swedishmoose
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 83
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Köp lite nya kläder och ignorera dom som är taskiga och det måste ju finnas någon som inte är dum! Jag hade inga vänner och många var taskiga mot mig för några år sedan. Men jag upptäckte att tjejer är jätte snälla kompisar och då blev jag vän med en av dom. Vid månadens slut hade jag typ 6 vänner alla var då tjejer och när killarna såg att jag hade så många tjejer som kompisar så ville några killar bli vän med mig och tillslut hade jag typ 9 vänner. När jag fick alla dom vännerna så slutade dom flesta vara taskiga! Men det finns alltid dom som är taskiga även om du byter skola. Jag byte tillslut för jag tyckte att undervisningen var sämst. Det finns dom som är taskiga här men jag har vänner här för några av dom vännerna jag hade på min föra skola började här och är jag hade vänner fick jag mer vänner! Så sök dej till dom som inte är dumma oftast är tjejerna snälla kompisar!

Varför ska han köpa nya kläder på grund av några idioter? Onödigt
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Att fixa detta tar väldigt lång tid och tålamod.

 

Om du kommer i trubbel och dem ska ge dig stryk eller något visa INGEN rädsla eller smärta. Var bara som om inget hände till sist ger dem upp för att det är ALDRIG roligt att slå något som inte visar någonting. (det är nästan samma som att slå på en docka.) Jag fick ofta stryk och var mobbad i skolan på grund av mitt funktionshinder Aspergers Syndrom vilket gör mig annorlunda (jag bryr mig inte om vad jag har för kläder på mig och förstår inte om jag får någon att må dåligt). Därför fick jag ofta stryk och hade inga vänner. Men till sist fick jag nog, jag ville få stopp på allt trams. Så den dagen bestämde jag mig för att inte visa någon smärta eller någon rädsla alls, så när jag kom till skolan kom dem "tuffa" grabbarna fram och skulle ge mig en smäll på truten. Tuffing #1 gick fram och gav mig en höger och jag sa ingenting och bara fortsatt vad jag höll på med, Tuffing #1 blev rasande och sparkade mig och jag fortsatt och han blev mer och mer rasande och slog hårdare och hårdare och blev bara mer arg. Sen gav han upp för att det var inge kul längre. Därefter höll jag på så varje dag och nu får jag aldrig stryk och har det bra. Jag har vänner nu också och dem tycker jag är tuff för att jag inte slår tillbaks och inte gör vadsomhelst för att vara cool.

 

Lycka till!

 

P.S: Titta ALDRIG "tuffingarna" i dems ögon!

 

*EDIT* - Kollade på datumet och såg att detta var för någon månad sen, ledsen.

Redigerat av SnuffZieZ
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst CrazyCake

I grundskolan så är det alltid personer som tycker dem är coola när dem mobbar alla andra på grund av något fel dem har.

Det kan tex vara "Kolla hans jacka är gul".

Skit bara i dem, På det sättet är du bättre än dem.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 

sant att många på fuska e dina vänner, ge inte upp,fråga dina så kallade "kompisar" om du får vara med. det borde svara ja.... annars e dom dumma i huvet

Redigerat av Darksage
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tala allvar med dina föräldrar, de måste väl ändå tro dig när du säger att du inte har några vänner? Övertala dem att låta dig byta skola. Ehuru jag inte tror det, finns alltid en möjlighet att du är en komplett jubelidiot som inte har några vänner eftersom du är så taskig.

Slåss inte, acceptera inte att du är ensam och utfryst, då kommer du att vara det för resten av livet, vilket troligtvis inte är så särskilt trevligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

som sagt jag vet hur det e jag e också 12 så jag har börjat komma in i puberteten och mina hormoner åker lite "upp och ner" och så men försök du kommer att klara det!!

You don't know the half of it.

 

 

Men till ''pokemon2010'', jag vet precis hur det är och det kan vara väldigt jobbigt men det ända du kan göra är att ta ett seriöst snack med dina föräldrar och lärare och om dom inte lyssnar så prata med kuratorn eller rektorn.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Prata med dina föräldar och din fröken i ett samtal. Sen snackar fröken med dom jävla snorungarna.

Om typ dom kör fotboll, fråga om du får va med. Om dom säger nej skiter du i det och är med.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...