Hoppa till innehåll

Behöver Hjälp Med Barrows (cheap)


valtteri
 Dela

Rekommendera inlägg

Du får ta och levla, du ska ha minst 60 attack, 60 Ranged och 60 Magic för att använda Red Salamander innan du börjar. Du kan också använda Slayer Dart (55 Slayer 50 Magic) för att göra Barrows, men då rekommenderas 60+ Ranged för att döda Ahrim.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

tack för eran hjälp, men jag ´ska försöka era sätt, men jag e dålig på att träna ranged och magic, nu har jag 3,3k nature som ska alcha, kommer det gå att ta upp till 60? sen ska jag träna ranged och sen ska jag gjöra desert treasure.

heh jag dög igår med 1mil på den (glömde använda protect melee) så jag losade pen-... nu ska vi inte gå till desert treasure questet.

men om ni vill ha hjälp med barrows gå till vinne112 forum chat och han kommer hjälpa er (han hjälper inte mig). :thanks:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men killar jag har redan varit i krypten fick några blodrunes och 75 brack.

jag hatar Verac's, jag kunde inte döda honom för att jag inte använde prayer , men sen när jag testade prayer så dödade jag honom. hur i h******e kunde jag använda prayer, han kunde ju slå igenom prayer.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

killar jag såg en guide på youtube om slayer dart, skulle det vara en option?

Jag skrev det i min förra post :P

 

"Du kan också använda Slayer Dart (55 Slayer 50 Magic) för att göra Barrows, men då rekommenderas 60+ Ranged för att döda Ahrim. "

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...