Hoppa till innehåll

Längd Och Vikt


Gäst DarkLight
 Dela

Rekommendera inlägg

Runt 190cm

Runt 60kg

14 och du är nästan 2 meter?.. Ska inte alla i södra Sverige vara korta? (Antar att du bor i södra Sverige)

 

Runt 180cm

Runt 68kg

 

det finns en kille i min skola

han är lika lång som han var i 7:an och han är 1.90-2m tror jag

han går i 8:an nu

 

Jag bor i södra Sverige, går i 7:an och är strax över 1.90m.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 166
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Småttingar.

 

1.90

108kg

 

Kraftig, kort sagt.

Man kan lätt missuppfatta när någon säger ett nummer över 100, det är inte som om jag ser ut som en blåval, folk tror alltid jag väger runt 90, är väl så jag är byggd helt enkelt. Tränar mycket and whatnot.

Redigerat av fishmaster
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Småttingar.

 

1.90

108kg

 

Kraftig, kort sagt.

Man kan lätt missuppfatta när någon säger ett nummer över 100, det är inte som om jag ser ut som en blåval, folk tror alltid jag väger runt 90, är väl så jag är byggd helt enkelt. Tränar mycket and whatnot.

M trist och höra sånt pga att folk har lyssnat för mycket på BMI-skräpet.

I dagsläget så tror folk att, har man över 26 i BMI så är man för fet och ska ut och bränna ner allt fett.

Så är det inte för alla, det handlar om ens muskelmassa också samt benstomme.

 

Sen är man också trött på snacket om att man ska väga ungefär lika mycket som sin längd eller mindre annars är man för fet... suckar.

 

1.80

87kg

 

Kör Thaiboxning och måste hamna under 77kg för att tävla i 70 kg's viktklassen, annars åker jag väl på spö om jag får en smäll av dem jag sett tävla i 80kg + :D .

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Noodles

Småttingar.

 

1.90

108kg

 

Kraftig, kort sagt.

Man kan lätt missuppfatta när någon säger ett nummer över 100, det är inte som om jag ser ut som en blåval, folk tror alltid jag väger runt 90, är väl så jag är byggd helt enkelt. Tränar mycket and whatnot.

M trist och höra sånt pga att folk har lyssnat för mycket på BMI-skräpet.

I dagsläget så tror folk att, har man över 26 i BMI så är man för fet och ska ut och bränna ner allt fett.

Så är det inte för alla, det handlar om ens muskelmassa också samt benstomme.

 

Sen är man också trött på snacket om att man ska väga ungefär lika mycket som sin längd eller mindre annars är man för fet... suckar.

 

1.80

87kg

 

Kör Thaiboxning och måste hamna under 77kg för att tävla i 70 kg's viktklassen, annars åker jag väl på spö om jag får en smäll av dem jag sett tävla i 80kg + :D .

 

Ja, muskler har rätt så mycket högre densitet än fett. Redigerat av Noodles
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...