Hoppa till innehåll

Längd Och Vikt


Gäst DarkLight
 Dela

Rekommendera inlägg

Det är en jävligt stor skillnad mellan 1.80 och 1.90... Men det är väl som snubben någon sida tillbaka sa: På internet skall alla vara längst, smalast och starkast.

 

Själv är man runt 1.86-1.87 och väger väl runt 75-80. Här är det inte bara skinn och ben inte.

 

Jo jag vet, men helt seriöst så är jag nånting sånt. Min morsa är mycket kortare än mig och min farsa 2 meter. :)

Men skulle gissa på kanske 1.85 typ.

 

Min morsa är runt 1.65 och min farsa är runt 1.75. Och vad jag sett så är alla i min släkt korta så jag är förvånad över att jag har blivit över 1.90 lång.

 

Det var brevbäraren!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 166
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Man måste vara väldigt, väldigt sjuk eller vara gravid för att gå upp 5 kg på en vecka. Vem har mest koll på det läget, en helt vanlig person eller en som faktiskt studerar vård och hälsa?

Nej, utan personen som det händer.

 

Jag är en matfantast, jag äter otroligt mycket men går dessutom på toa mycket samt svettas otroligt mycket för jag är i den åldern.

Jag blir aldrig mätt och äter dvs otroligt mycket till middag, lunch eller frukost.

 

Det är fullt möjligt att gå ner 3 kilo om man sätter sig på toan någon halvtimma.

Samt fullt möjligt att gå upp 5kg på 2 dagar, jag har gjort det, vare sig ni vill tro mig eller inte.

Jag tvingar er inte att tro mig, ni har teorier om något som redan är sant, vafan?

 

Väger 62 nu, vägde 60 i fredags.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man måste vara väldigt, väldigt sjuk eller vara gravid för att gå upp 5 kg på en vecka. Vem har mest koll på det läget, en helt vanlig person eller en som faktiskt studerar vård och hälsa?

Nej, utan personen som det händer.

 

Jag är en matfantast, jag äter otroligt mycket men går dessutom på toa mycket samt svettas otroligt mycket för jag är i den åldern.

Jag blir aldrig mätt och äter dvs otroligt mycket till middag, lunch eller frukost.

 

Det är fullt möjligt att gå ner 3 kilo om man sätter sig på toan någon halvtimma.

Samt fullt möjligt att gå upp 5kg på 2 dagar, jag har gjort det, vare sig ni vill tro mig eller inte.

Jag tvingar er inte att tro mig, ni har teorier om något som redan är sant, vafan?

 

Väger 62 nu, vägde 60 i fredags.

 

De beror ju med på va du har för kläder när du väger dig? :P

om du gör de i kalsonger eller om du har jeans tjock tröja och fickorna fulla med saker :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

162 cm

60 kg

 

Tränar sju dagar i veckan tre timmar varje dag.

Så jag är inte fet utan massiv, hela jag är av muskler.

HAHAH Yee, cool kille på internet ! B)

 

 

 

Själv är man 182cm, ca 88kg och viking (:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DarkLight

Varför är alla så smala nu för tiden? Ingen lider med mig? :P

 

Kan inte säga att jag är fet, men överviktig är jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...