Tja! Det har kommit en demo på God Of War III! Laddar ner deb nu! Vad tycker ni om den?
God Of War Iii Demo
Tankar det nu.
Det skall dock vara samma demo som från E3 i juni 2009.
Satt tänk på att de är ca 9 månader gammalt, och de har gjort spelet mycket bättre en själva demot troligen.
NICE!! Ska tanka det sen.
har testat demot. den var epic nice!. ska lätt köpa gow3
Testade demot tyckte inte den var likabra som Chains Of Olympus! Men den var ändå bra!
Jag tycker inte att kontrollen känns lika rapp som den till de andra delarna i God of War-serien.
↗ till inläggetJaså? Tyckte kontrollerna kändes ultimata i demotJag tycker inte att kontrollen känns lika rapp som den till de andra delarna i God of War-serien.
Aa känslan i kontrollerna är underbara.
BTW finns massa ny gameplay på Gametrailers, en hel GT TV med GoW3. Har dock själv inte kollat, vill inte se för mycket av spelet nu precis innan de släpper.
90% av nedladdningen är klar ;).
Kommer bli nice.
Var det förresten för någon annan DL'n gick otroligt segt? Tog flera timmar för mig
↗ till inläggetVar det förresten för någon annan DL'n gick otroligt segt? Tog flera timmar för mig
Tog cirka 80 minuter för mig.
↗ till inläggetJag har 6mib router och för mig tog det 30min :o↗ till inläggetVar det förresten för någon annan DL'n gick otroligt segt? Tog flera timmar för mig
Tog cirka 80 minuter för mig.
OnT: Godlike demo. Fyfan vad roligt. Spelet passar mig skit bra (<--- Mitt namn lol).
↗ till inläggetVar det förresten för någon annan DL'n gick otroligt segt? Tog flera timmar för mig
Tog cirka 15 minuter för mig.
Tog 10 minuter för mig att ladda ner den och 6 minuter att installera!