Finns det något lätt GIF- PNG och andra såna rörliga bilder program.
Checka min avatar, sån skulle ja vilja göra. typ såna. så nåt bra, lätt?
Tack :)
Finns det något lätt GIF- PNG och andra såna rörliga bilder program.
Checka min avatar, sån skulle ja vilja göra. typ såna. så nåt bra, lätt?
Tack :)
§4.2 - Avatarer (bilden vid inlägg man skriver) får ej vara animerade (rörliga).
Tror din avatar räknas som det..
Du är ute efter animering ?
↗ till inläggetTyp, antar det? För bilden ska röra sej, endast bilden. ge mej helst inte skit program som Pivot.§4.2 - Avatarer (bilden vid inlägg man skriver) får ej vara animerade (rörliga).Tror din avatar räknas som det..
Du är ute efter animering ?
Jag ska vara ärlig, kan inte ett skit om animering.. Men läs här kanske --> http://www.grafisktforum.org/archive/index.php/t-2394.html
Adobe flash cs3 är jätte bra animerings program.
↗ till inläggetTill att göra bilder med?Adobe flash cs3 är jätte bra animerings program.
§4.2 - Avatarer (bilden vid inlägg man skriver) får ej vara animerade (rörliga).
Din avatar bryter emot reglerna.
[edit] Såg inte att det redan var postat.
Iallafall så funkar Adobe Imageready till det ändamålet.
↗ till inläggetAdobe Imageready finns numera inbygd i Photoshop sedan Photoshop 8.0.§4.2 - Avatarer (bilden vid inlägg man skriver) får ej vara animerade (rörliga).
↗ till inläggetJaså? Det var nytt. Och jag som alltid har undrat varför inte Imageready har kommit med mina nyare photoshop versioner...↗ till inläggetAdobe Imageready finns numera inbygd i Photoshop sedan Photoshop 8.0.§4.2 - Avatarer (bilden vid inlägg man skriver) får ej vara animerade (rörliga).
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in