Tjena !
Undrar en sak. Var ska man göra av använda bläckpatroner ? Det är ju ingen pryl som går att källsortera direkt..
Tacksam för svar.
/ Adi
Tjena !
Undrar en sak. Var ska man göra av använda bläckpatroner ? Det är ju ingen pryl som går att källsortera direkt..
Tacksam för svar.
/ Adi
↗ till inläggetTror det är plats man slänger det som. iaf på samma ställe som man slänger plast :PTjena !
Tacksam för svar.
/ Adi
Plast ? Det är ju typ elektronik i skiten..
släng det som elektronik då.
Då måste man ju köra långt åt helvete till en avfallsanläggning. Men okejs, thanks !
↗ till inläggetGo kille :PDå måste man ju köra långt åt helvete till en avfallsanläggning. Men okejs, thanks !
↗ till inläggetJa då är det lika bra och slänga det i en papperskorg, jag tror att avfall från ett fordon för att färdas till anläggningen är mycket värre.Då måste man ju köra långt åt helvete till en avfallsanläggning. Men okejs, thanks !
3 mil, fram och tillbaka för att slänga en bläckpatron. < 3 Och då bor vi mitt i stan.. Men får väl samla på mig några. Haha..
Lägg undan den och släng senare om ni ska till tippen någon annan gång.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in