Ge mig några bra tips vad jag borde köpa för spel till PS3.
Vilket Spel Borde Jag Köpa?
Uncharted 1 & 2, Heavy Rain, MGS4, LittleBigPlanet, Resistance 2, Killzone 2, MW2, Ratchet & Clank Tools of Destruction, Quest for Booty & A Crack in Time, Demon's Souls, God of War collection
↗ till inläggetVilket spel skulle du väljt om du fick välja 1?Uncharted 1 & 2, Heavy Rain, MGS4, LittleBigPlanet, Resistance 2, Killzone 2, MW2, Ratchet & Clank Tools of Destruction, Quest for Booty & A Crack in Time, Demon's Souls, God of War collection
↗ till inläggetUncharted 2 eller MGS4, men det är lite synd att köra U2 utan att först ha spelat igenom Drake's Fortune, men om du inte bryr dig mycket om storyn så↗ till inläggetVilket spel skulle du väljt om du fick välja 1?Uncharted 1 & 2, Heavy Rain, MGS4, LittleBigPlanet, Resistance 2, Killzone 2, MW2, Ratchet & Clank Tools of Destruction, Quest for Booty & A Crack in Time, Demon's Souls, God of War collection
skulle nog säga heavy rain.
Heavy Rain
Uncharted 2
Skate 2 (om du har tålamod så kan du vänta till Skate 3)
Morden Warfare 2
Skate 2 eller Little Big Planet
Fyfaan! Någon har glömt Cod 4 och MAG.
håller med dig ZaaalZaa. fy fan.
1:Mag (rekomnderar senare att köpa headset om du köper det och kör det väldigt mycket.) (om du köper Mag adda mig på PSN vet jag jag är i level 31 Fältsunderstöd du får välja Raven om du ska köra med mej för jag är i Raven.)
2:Battelfield bad comppany 2
3:Call of duty 4 modeern warfare