ZeRoZ Skrivet 5 Mars 2010 Rapport Skrivet 5 Mars 2010 (redigerat) Hej jag ska byta in följande grejer: Pokemon LeafGreen version (ga) Super 64 mario Ds (ds) The sims (x) cod2 big red one (x) star wars republic commando (x) halo 2 (x) Bf2 modern combat (x) star wars knights of the old republic (x) Nintendo ds gamlaste versionen Xbox Ga = Gameboy advanced ds = Nintendo ds x = Xbox Tror du att man kan byta allt det på games eller gamestop för ett psp 3000? Redigerat 5 Mars 2010 av ZeRoZ
ZeRoZ Skrivet 5 Mars 2010 Författare Rapport Skrivet 5 Mars 2010 Jag får hoppas det ska fixa det imorn :D! Vet ni om man kan titta hur mycket man får för spelen och konsolerna på gamestop eller games?
ZeRoZ Skrivet 5 Mars 2010 Författare Rapport Skrivet 5 Mars 2010 (redigerat) Mailen? Hittar inte på sidan Redigerat 5 Mars 2010 av ZeRoZ
ZeRoZ Skrivet 5 Mars 2010 Författare Rapport Skrivet 5 Mars 2010 (redigerat) Tror du dom svarar nu ? Måste man ha en vuxen med? Redigerat 5 Mars 2010 av ZeRoZ
Ibanez Skrivet 5 Mars 2010 Rapport Skrivet 5 Mars 2010 Nej du måste inte ha en vuxen med, nej dom svarar nog inte nu det är ju helg. :(
ZeRoZ Skrivet 5 Mars 2010 Författare Rapport Skrivet 5 Mars 2010 Okej tack för dina snabba svar mod kan låsa tråden.
Escain Skrivet 5 Mars 2010 Rapport Skrivet 5 Mars 2010 Du får mer för alla spel på game garanterat, så gå dit. Om du ska byta in så kan du göra det själv, dock om du ska SÄLJA saker till game/gamestop så måste du ha en förälder med dig.
ZeRoZ Skrivet 5 Mars 2010 Författare Rapport Skrivet 5 Mars 2010 (redigerat) Du får mer för alla spel på game garanterat, så gå dit. Om du ska byta in så kan du göra det själv, dock om du ska SÄLJA saker till game/gamestop så måste du ha en förälder med dig. Okej tack ska gå ditt imorn och ta med allt. Redigerat 5 Mars 2010 av ZeRoZ
ZeRoZ Skrivet 6 Mars 2010 Författare Rapport Skrivet 6 Mars 2010 Jag var där fan för dig Lär dig titta upp grejer man fick 1kr för xbox spelen per styck jag fick typ 300kr för allt! säg inget om du inte vett nåt jävla bedragare.
Rekommendera inlägg