Hoppa till innehåll

Mag Fest!


laxan96
 Dela

Rekommendera inlägg

Hej allihop för alla som vill på Fredag 12 mars 2010 så tänker jag köra en Mag kväll. Och alla som vill här på fuska.se får vara med. Vi samlas ihop och börjar starta upp från 19:00 till 19:30. när den är 19:30 så de som ej har kommit då kommer kanske in i mellan striderna då kan jag snabbt invita då.

 

Alla som ska vara med addar mej på PSN mitt psn-namn är laxan96 precis som här på fuska.se . Alla som vill skriver här att de anmäler sig och så skriver dom det PSN-namn de har på psn. Så jag vet vilka som kommer hur många och så jag vet vilka jag addar. Ifall det är någon annan jag inte vet vem det är som inte har addat mig för den här saken. vi kommmer spela tills så sent folk kan.

För de som har headset till datorn eller till ps3. För de som har för ps3 se till att ladda upp det eller om det ej är trådlöst och se till att det funkar, och de folk som har headset till datorn som har en usb sladd i det headsettet kol,la om det funkar till ps3:an. Det kan hända många gånger vara så att det funkar med PS3.

Sedan för de som inte har headset kan väl adda mig på msn min mail adress är [email protected] . För jag har min data skärm precis jämte mig på mitt skrivbord och mitt tangentbord är trådlöst så jag kan skriva lätt och hålla fokus på min tv och tv-spelet. Och så försöker jag göra en gruppchatt och invita alla dom som har datorn tillgänglig samtidigt som de spelar.

Jag ska försöka med msn det är mycket att tänka på om ni hajar skriv även eran mailadress för de som vill det. jag kommer invita alla som har anmälts sig här på fuska och alla som addat mig på PSN till min Klan i mag. Klanens namn är Crying spirit förkortning (CRY) .

 

Anmälningstiden går ut 16:30. Det är möjligt att jag gjör undantag för till exempel en som anmält sig men dens vän hann inte anmäla sig det kan jag troligtvis göra undantag för. Och om jag kollar fuska.se och PSN efter 16:30 och klockan inte slagit halv sex ännu. Och någon frågar om jag kan göra ett undantag då kanske jag kan göra det.

 

Det här är första gången jag arrangerar en sån här grej så skriv och säg om ni tycker det är en bra idé. Och skriv också om ni tycker att vi ska göra detta en gång i månaden eller en gång var annan månad och sånt. PS: jag är en Raven soldat det är bara soldater i Raven som kan vara med i denna festen. Om de som har Mag och vill hänga med i denna magfesten men har ingen Raven gubbe gör då en ny mail och sedan gör ett nytt psn: med den mailen, och sedan logga in med den mailen på PS3:an och gjör en karaktär i raven. Och försök då gärna levla med den så mycket du vill tills den stora kvällen är. Se till att använda färdihetspoängen väl till nya vapen och sånt då. Rekomenderar att sikta in dig bara då på ett slags vapen att uppgradera och använda och utveckla. och sedan när du har ett bra vapen och du har färdighets poäng över. Köp då läkarutrustning det är inte så dyrt alls för då kan du heala folk, och det är mycket bra och man får bra med EP för det. hoppas alla läser alllt detta hehe

Redigerat av laxan96
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag såg att det var 16.30 :(

gäller det idag eller på fredag

annars kan jag vara med

jag är inte jätte bra men jag har iallafall kul och det är väl det som räknas ;)

 

 

Jag är inte raven

jag är Valor

Redigerat av Jonas_95
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...