💬
Logga in
Fuska.se

Call Of Duty

6 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Har köp call of duty modern warfare 2 och vill spela med handkontroll istället för tangentbordet men får det ej till att fungera.

Mvh Dennison

↗ till inlägget

Har köp call of duty modern warfare 2 och vill spela med handkontroll istället för tangentbordet men får det ej till att fungera.

Mvh Dennison

Glömde skriva att det är till pc.

Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

Mvh Dennison

↗ till inlägget

Mvh Dennison

Vad har du för handkontroll då ?, och hur gör du när du koppla, vill veta först.

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Mvh Dennison

↗ till inlägget

Mvh Dennison

Du kommer vara chanslös med handkontroll, FPS ska spelas med tangentbord och mus.

Om du nu mot förmodan ändå måste spela med handkontroll så förstår jag inte vad ditt problem är?

Vad är det som inte fungerar?

Vad är det för kontroll?

Jag är ingen spåman, du får allt ta och berätta.

10 Mar 2010
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #4
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Mvh Dennison

Du kommer vara chanslös med handkontroll, FPS ska spelas med tangentbord och mus.

Om du nu mot förmodan ändå måste spela med handkontroll så förstår jag inte vad ditt problem är?

Vad är det som inte fungerar?

Vad är det för kontroll?

Jag är ingen spåman, du får allt ta och berätta.

Har köpt en vid namn Saitek och liknar playstation kontroll. Har kopplat in den men det händer inget, kopplar den där frame på datan där man sätter usb minne. Gärna tips på kontroller som man kan andvänd till pc spel.

Nivå 8 · Veteranfuskare

Testa att sätta in handkontrollen i de andra USB-uttagen.

Kolla om det finns några drivrutiner på Saiteks hemsida du behöver.

Eller så kan du köpa http://www.webhallen.com/prod.php?id=50854.

Nivå 7 · Fuskare

Installera drivrutinerna, antingen genom medföljande skiva eller via Saiteks hemsida som redan sagts.

Du får det inte att fungera för att man inte kan köra med handkontroll till mw2 på pc.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in