GamesDean Skrivet 25 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2010 Tja alla fuskare! PS2 :an fryslaggar så fort jag stoppat in en skiva och spelet börjar fryslagga :( .Ska jag lämna in den på affären där jag köpte den på eller är det inget att göra åt eller ska jag byta laser på den.Jag kan INTE öppna den själv. är det lasern som e paj eller? Tack på förhand! //0gge Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 31 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2010 testa att polera skivan lite försiktigt med ärmen, och kolla om det är några feta repor i skivan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 3 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 3 April 2010 testa att polera skivan lite försiktigt med ärmen, och kolla om det är några feta repor i skivan. Har prövat det en massa gånger men det gör ingen skillnad. Det händer även med splitternya spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 3 April 2010 Rapport Dela Skrivet 3 April 2010 Om konsollen är chippad kan det vara chippet som strular. Om du inte har chippat ps2an så borde du bara ta och lämna in den och begära att få en ny om du fortfarande har garanti på den, annars är det lika bra att köpa en ny. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mKAY Skrivet 5 April 2010 Rapport Dela Skrivet 5 April 2010 OM den är chippad (som min) så kan det vara att på vissa måste man lägga i cd:n men inte skjuta in den, sen stänga av ps2 i några sek. Efter typ 5 sekunder så ska du sätta på ps2 igen och skjuta in skivan fort som attan:D elr så är det lasern som är paj då :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 6 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 6 April 2010 Den är inte chippad. Blir väll att lämna in den på affären där jag köpte den,om någon kommer på nått annat så skriv gärna. Tack för hjälpen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg