Gäst Theshawty Skrivet 28 Mars 2010 Rapport Skrivet 28 Mars 2010 Jag skulle byta visningsnamn och klickade lite fort. Råkade klicka på "byt visningsnamn" innan jag ens skrev in något nytt. Jag bytte alltså från Theshawty till Theshawty. Kan någon mod göra detta ogjort så jag får en chans till att byta? Citera
Simple Skrivet 28 Mars 2010 Rapport Skrivet 28 Mars 2010 Du får nog höra med högsta hönset om det. Citera
Boffaroffe Skrivet 28 Mars 2010 Rapport Skrivet 28 Mars 2010 Skicka ett PM till admin så fixar han nog det såfort han kommer tillbaka från semestern. Citera
Poesi Skrivet 28 Mars 2010 Rapport Skrivet 28 Mars 2010 När kommer han hem då? Trevligt att vänta i månader på mest druckna hönshjärnan. Citera
Gäst Theshawty Skrivet 28 Mars 2010 Rapport Skrivet 28 Mars 2010 När kommer han hem då? Trevligt att vänta i månader på mest druckna hönshjärnan. Va? Citera
Poesi Skrivet 28 Mars 2010 Rapport Skrivet 28 Mars 2010 (redigerat) Simple sade "högsta hönset". Min tolkning: Hög=full Högsta=fullaste/mest druckna Hönset=hönan=hönshjärnan Redigerat 28 Mars 2010 av Juicelol Citera
Gäst Theshawty Skrivet 28 Mars 2010 Rapport Skrivet 28 Mars 2010 Sandkaka sade "högsta hönset". Min tolkning: Hög=full Högsta=fullaste/mest druckna Hönset=hönan=hönshjärnan Jaha, det var så du menade. :) Citera
Gäst Theshawty Skrivet 28 Mars 2010 Rapport Skrivet 28 Mars 2010 Har skickat iväg ett PM till honom. Hoppas han inte dröjer så länge med att läsa det. Citera
Poesi Skrivet 28 Mars 2010 Rapport Skrivet 28 Mars 2010 @simple: Ursäkta, kollade bara på avataren och såg ett S i namnet. Citera
Simple Skrivet 29 Mars 2010 Rapport Skrivet 29 Mars 2010 @simple: Ursäkta, kollade bara på avataren och såg ett S i namnet. Lugna puckar. ;) OnT: Nåja, vi väntar med spänning på resultatet. Citera
Gäst Theshawty Skrivet 30 Mars 2010 Rapport Skrivet 30 Mars 2010 @simple: Ursäkta, kollade bara på avataren och såg ett S i namnet. Lugna puckar. ;) OnT: Nåja, vi väntar med spänning på resultatet. Eller så får jag skylla mig själv för att jag ska vara så jävla snabb med saker. Jag kan säga som så att detta var ju precis inte första gången jag var snabb med något. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.