Jag förstår vad man ska göra, undrade bara om det fanns något mål? Rankar man upp på något annat sätt?
Heroes Of Newerth-tråden
utöver PSR, nej
EDIT: jo det finns en till experince level rank också men den kollar jag aldrig på :)
lättast att spela med utan att förstöra för laget om man är ny? hmm, scout isf men den är så noobig och tråkig :P
Finns det någon sett att lyckas hitta sin beta key på något sett? Slarvat bort min, och om jag nu skulle vilja göra ett till acc, behövs beta keyn. Vill ha ett EM account också! :o
↗ till inläggetDet är open beta. ;)Finns det någon sett att lyckas hitta sin beta key på något sett? Slarvat bort min, och om jag nu skulle vilja göra ett till acc, behövs beta keyn. Vill ha ett EM account också! :o
Bara att göra ett acc, http://www.heroesofnewerth.com/
Ah okej, thanks.
Vi borde samla ihop 10 st spelare på fuska så möts vi allihop! ;)
Vi har redan typ 4 st som ska spela tror jag :o
Du får även XP när du vinner matcher som någon sa. Dock bryr sig ingen om det så mycket. Blir bara lättare att se hur länge någon har spelat.
jag är med på några games iaf
spelar gärna med alla på fuska, heter asabrasa där också
Vore roligt Kge om du kunde updatera första inlägget med allas namn, så slipper man bläddra igenom. Du kan ju lägga till t.ex
Nittionio: Mokh
Asabrasa: Asabrasa
Rullis: Rullis
Quatix : Quathix
Nickar Raptomex.
Har några accounts.
Boffaroffe
Boffaroffee
Boffa
b0ffa
Kör för det mesta på b0ffa accet.
Ligger på runt 1650 på alla förutom Boffaroffee som jag lånat ut ibland.
Är det gratis att laga en klan? :o
↗ till inlägget:rolleyes:Ligger på runt 1650 på alla förutom Boffaroffee som jag lånat ut ibland.
Jag nickar Banish och Erik98.
adda ChickenHot
håller på att ladda ner nu. tar ju fan en evighet.
↗ till inläggetEn evighet? Tog 2 minuter för mig lol :Padda ChickenHot
Gogo Kge, updatera första inlägget! Och allihopa, fortsätt med att linka era accounts, så kan vi lira en fuska match senare kanske! :D
↗ till inläggetHar fixat det. Listan finner ni i Kge's huvudinlägg.↗ till inläggetEn evighet? Tog 2 minuter för mig lol :Padda ChickenHot
Gogo Kge, updatera första inlägget! Och allihopa, fortsätt med att linka era accounts, så kan vi lira en fuska match senare kanske! :D
Då har vi 10 st spelare :D Vore kul om vi kunde fixa ihop någon match!
jag har inte laddat ner det, radera bort mig.