Hoppa till innehåll

Köpa Ipod


Fjeddo
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst DarkLight

Okej, då köper jag en sån. :)

 

Men om jag köper musik på spotyfy, visst kan jag ladda över låtarna till iPoden då?

Oj en groda!

Redigerat av Draghon
§3.7//Draghon
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Okej, då köper jag en sån. :)

 

Men om jag köper musik på spotyfy, visst kan jag ladda över låtarna till iPoden då?

Skulle inte tro det, de låtarna är nog DRM-skyddade. Du får ta och läsa på spotifys hemsida på faq eller ngt.

 

Förstår inte vf du har så bråttom heller, om du tjänar ihop 1300 kr till kan du ju köpa en 160 gb iPod Classic...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Okej, då köper jag en sån. :)

 

Men om jag köper musik på spotyfy, visst kan jag ladda över låtarna till iPoden då?

Det finns ett sätt att göra det där på, vilket jag inte kan säga då det bryter mot fuskas regler och Draghon är här. Så säger bara Rorelolpopeyoy Momusosicoc 3 och sen får din fantasi ta dig till oändliga platser, min vän!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Okej, då köper jag en sån. :)

 

Men om jag köper musik på spotyfy, visst kan jag ladda över låtarna till iPoden då?

Det finns ett sätt att göra det där på, vilket jag inte kan säga då det bryter mot fuskas regler och Draghon är här. Så säger bara Rorelolpopeyoy Momusosicoc 3 och sen får din fantasi ta dig till oändliga platser, min vän!

 

Jo, man kan ladda över till en MP3 iaf. Kopierat från spotify:

 

"All the MP3s you purchase are yours to own and can be transferred to any MP3 device of your choosing or burnt to a CD."

Redigerat av ReMemberMe
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tjena!

 

Jag ska köpa en ny mp3/mp4, helst en Apple iPod. Kan någon tipsa om någon bra som kostar MAX 1000kr?

Förut funderade jag på en iPod Shuffle, men eftersom att man inte kan ha andra hörlurar på den så vill jag inte ha en sådan.

 

Jag är väldigt tacksam för snabba svar då jag ska köpa den senast i morgon!

?

Jag kör Koss Headset i min shuffle.

 

Jo, det kanske fungerar, men eftersom att man byter låt på sladden till lurarna så måste man väl ha dem för att kunna byta låt?

 

Nej.

Knapparna sitter på Ipoden.

http://www.mp3-music-player.com/news/06_11/images/apple-ipod-shuffle.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ipod shuffle är väldigt fina, och nej, kanpparna sitter på själva enheten, har själv ägt en sådan, dom är väldigt bra, små och behändiga så man kan ha dom med sig överallt, samt så var det bra ljud i den.

 

Har själv förbrukat 6-7 spelare dom senaste 2 åren, och av dom var det min shuffle som klara sig längst, var på en resa till kebnekaise toppen som den säckade,, tror de var kylan och fukten den klara av

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...