Gäst DarkLight Skrivet 1 April 2010 Rapport Dela Skrivet 1 April 2010 Jag har försökt regga mig på YouTube ett flertal gånger idag, men inte lyckats. Kommer upp ett meddelande om att jag måste verifiera mitt konto via SMS eller telefon, och det kostar pengar. Att regga sig på YouTube är väl gratis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 1 April 2010 Rapport Dela Skrivet 1 April 2010 Ja, det var det i alla fall när jag gjorde det (ett antal år sedan). Och verifiera sig kan man väl göra via email? :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 1 April 2010 Rapport Dela Skrivet 1 April 2010 Jag har försökt regga mig på YouTube ett flertal gånger idag, men inte lyckats. Kommer upp ett meddelande om att jag måste verifiera mitt konto via SMS eller telefon, och det kostar pengar. Att regga sig på YouTube är väl gratis? Var gratis när jag registrerade mig.. Men vem vet, kanske är ett sjukt april skämt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 1 April 2010 Rapport Dela Skrivet 1 April 2010 Hm. Aprilskämt skulle det mycket väl kunna vara. Om deras nya jävla design bara också var det ;_; Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 1 April 2010 Rapport Dela Skrivet 1 April 2010 Hm. Aprilskämt skulle det mycket väl kunna vara. Om deras nya jävla design bara också var det ;_; Jag hoppas verkligen att designen är ett skämt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 1 April 2010 Rapport Dela Skrivet 1 April 2010 Ja, det var det i alla fall när jag gjorde det (ett antal år sedan). Och verifiera sig kan man väl göra via email? :/ Tyvärr inte, det fungerade inte. Fick inte något E-mail eller något sådant. Det borde typ stå "You are now registred and a activation link has been send to your E-mail". Men tyvärr är det inte ett sådant meddelande som kommer upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 1 April 2010 Rapport Dela Skrivet 1 April 2010 Hm. Aprilskämt skulle det mycket väl kunna vara. Om deras nya jävla design bara också var det ;_; Jag hoppas verkligen att designen är ett skämt. Meh, är ju inget med förra/förrförra året.Alla vidoes var Ricklols. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.