Är det några fler här som tittar på Jakten på Julia som går på SVT? Det är typ SVT's egna idol, men det är enbart tjejer som medverkar i programmet och vinnaren kommer att få mantla rollen som Julia i en kommande musikaluppsättning av Romeo o Julia. Brukar själv se på det på SVT Play, men annars tror jag att det sänds på lördagar på SVT.
Jakten På Julia
Är det några vackra kvinnor med?
Nej,Tycker jakten på Julia är tråkigt.
såg dem två första avsnitten, har inte sett det senaste. men jag tyckte att det var rätt bra. alltid kul med program som letar upp dolda talanger :)
Dåligt.
Och det är jag inte ensam om att tycka.
Kollar inte på Tv så det blir lite svårt!
↗ till inläggetÄr det några vackra kvinnor med?
↗ till inläggetKollar inte på Tv så det blir lite svårt!
När det gäller jakten på julia så är det inget du direkt missar. ;)
Felpost!
Vilket skitprogram!
Verkar ju bara vara jag som följer programmet :/ Näst-sista avsnittet ikväll i alla fall, ska (i alla fall för mig) bli intressant o se vilka som tar sig till final :)
Aldrig sett det. Dock så kollar den kvinnliga delen av familjen på det..
↗ till inläggetSåg första avsnittet, det roliga är att när man tycker att de är sk*t dåliga så säger jurun att de var jätte bra
Kasst program,liksom allt annat på svt utom sporten :P
Ack vår förtappade ungdom. :/
Sätt på kunskapskanalen någon gång
emellanåt, okej? Intressanta grejer
precis hela jävla tiden.
Angående Jakten på Julia så har jag inte sett det,
men eftersom jag starkt ogillar musikaler/musikalmusik
som i allmänhet så känns det inte så himla hett.
Sista avsnittet ikväll. 4 deltagare kvar. Hoppas på att Kristina tar hem segern :)
↗ till inläggetJag ser på kunskapskanalen och dicovery channel,ibland är det riktigt intressant! Tack för din fina kommentar <_<↗ till inläggetSåg första avsnittet, det roliga är att när man tycker att de är sk*t dåliga så säger jurun att de var jätte bra
Kasst program,liksom allt annat på svt utom sporten :P
Ack vår förtappade ungdom. :/
Sätt på kunskapskanalen någon gång
emellanåt, okej? Intressanta grejer
precis hela jävla tiden.
Angående Jakten på Julia så har jag inte sett det,
men eftersom jag starkt ogillar musikaler/musikalmusik
som i allmänhet så känns det inte så himla hett.
Jag såg lite på det... det var inte jättekul och betydde inte så mycket för mig men det var rätt okej. Och jag tyckte det var bra att Lisette vann :)