Hoppa till innehåll

Den Stora Vad Heter Låten?-tråden


JonteFire2
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 157
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Hejhej,

nu finns det ett par trådar igång i detta forum där man söker låtar från filmer, reklamer, radion osv. Detta blir en samlingstråd för alla sådana. Om det är någon låt ni letar efter, om ni kan en snutt text eller kanske bara har ett svagt minne så vill jag att ni i fortsättningen postar sådana förfrågningar här.

Kom ihåg att använda google och alla världens lyrics-sidor innan ni frågar, det är lättare att hitta låtar än många tror. Läs också den klistrade tråden i detta forum.

Tack

 

Om du inte tar illa upp lägger jag klister på denna med :), så den syns lite lättare och verkligen blir "officiell" samlingstråd. Lät som en bra idé brukar själv bli frustrerad när jag inte hittar en låt.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

För ett tag sen, kan vara 2-3 år sedan, gick det en låt på ZTV.. Det enda jag kan minnas är ordet Colors(Eller Colours) var i refrängen/namnet. Genren var rock och musik videon handlade om handikappade har jag för mig. Sångaren var en piercad flintskallig runt 25+ årig man. Har försökt hitta den men bara misslyckats. (Det är inte Crossfade)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Gäst SaintsRow2

Behöver Hjälp med att hitta en låt Det är en Tecno remix av karlsson på taket oc´h det är 2 tjejer som sjunger den låten fick höra den 1 gången när min bror tog studenten nån som vet vad den heter?? :D

Redigerat av SaintsRow2
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ThePartyKing

Behöver Hjälp med att hitta en låt Det är en Tecno remix av karlsson på taket oc´h det är 2 tjejer som sjunger den låten fick höra den 1 gången när min bror tog studenten nån som vet vad den heter?? :D

Här är låten som du letade efter Saintsrow2 :D
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hmm. Letar efter en film, men det kanske man kan skriva här med ?

 

Storyn utspelar sig i något asiatiskt land, det är rika ungdomar som rymt från sina föräldrar. De hittar på bus och har masker på sig, typ teatermasker.

 

Må ni hitta något från min taffliga beskrivning, tack på förhand.

 

/ Adi

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har hört en låt på både sjöbomarkad och mycket på kiviks maknad kommer inte riktigt ihåg mycket... men men :P

 

 

Det jag kommer ihåg e typ It goes around and round och så sjunger han all and right eller något sånt :P

 

Det e en lite mer party låt :)

 

Tack för hjälpen i förväg =)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har hört en låt på både sjöbomarkad och mycket på kiviks maknad kommer inte riktigt ihåg mycket... men men :P

 

 

Det jag kommer ihåg e typ It goes around and round och så sjunger han all and right eller något sånt :P

 

Det e en lite mer party låt :)

 

Tack för hjälpen i förväg =)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...