Torcida Skrivet 5 April 2010 Rapport Skrivet 5 April 2010 (redigerat) Lås tråden det blir inget party. Jag har huvudvärk och kan inte spela för då så får jag ännu mer ont. Ska göra ett party om en vecka om jag blir frisk. Redigerat 11 April 2010 av carloking1
w4nkarN Skrivet 5 April 2010 Rapport Skrivet 5 April 2010 Ert steam acc: p0wwaolsson Ert steam nickname: iLEGENDxNoXEEE Ert msn: [email protected] Jag vill köra Domination och SND på terminal och FFA på rust
Torcida Skrivet 5 April 2010 Författare Rapport Skrivet 5 April 2010 (redigerat) Lagt till dig. Addar dig på steam och msn nu. Heter HydraCarlo på steam och mitt nickname är HydraCarl0 Redigerat 5 April 2010 av carloking1
MegaSvampen Skrivet 5 April 2010 Rapport Skrivet 5 April 2010 heter Hjolulle på steam. Bert In-Game men vet ej om jag ska göra något.
Torcida Skrivet 5 April 2010 Författare Rapport Skrivet 5 April 2010 heter Hjolulle på steam. Bert In-Game men vet ej om jag ska göra något. ok du måste vara säker på att du ska vara med så jag lägger inte till dig
Gäst 40200 Skrivet 5 April 2010 Rapport Skrivet 5 April 2010 (redigerat) heter Hjolulle på steam. Bert In-Game men vet ej om jag ska göra något. ok du måste vara säker på att du ska vara med så jag lägger inte till dig Får hoppas att jag får hem mitt MW2 tills på fredag(ska beställa idag) om jag få det så kan jag vara med.Btw, du borde skapa en skypechatt istället, då kan man både chatta och snacka med varandra. Redigerat 5 April 2010 av 40200
Torcida Skrivet 5 April 2010 Författare Rapport Skrivet 5 April 2010 heter Hjolulle på steam. Bert In-Game men vet ej om jag ska göra något. ok du måste vara säker på att du ska vara med så jag lägger inte till dig Får hoppas att jag får hem mitt MW2 tills på fredag(ska beställa idag) om jag få det så kan jag vara med.Btw, du borde skapa en skypechatt istället, då kan man både chatta och snacka med varandra. Vet inte hur man gör :( men det går bra med msn
Gäst 40200 Skrivet 5 April 2010 Rapport Skrivet 5 April 2010 (redigerat) heter Hjolulle på steam. Bert In-Game men vet ej om jag ska göra något. ok du måste vara säker på att du ska vara med så jag lägger inte till dig Får hoppas att jag får hem mitt MW2 tills på fredag(ska beställa idag) om jag få det så kan jag vara med. Btw, du borde skapa en skypechatt istället, då kan man både chatta och snacka med varandra. Vet inte hur man gör :( men det går bra med msn Ladda ner skype>installera>gör ett acc>logga in>skapa en ny gruppchat>bjud in massa personer. Har beställt MW2 nu, så om jag får det innan fredag är jag med. Redigerat 5 April 2010 av 40200
Torcida Skrivet 5 April 2010 Författare Rapport Skrivet 5 April 2010 Men palla skype. Vi ska ändå bara va inne på msn typ fem min sen så ska vi chatta i spelet så det är inte lönt. btw. hoppas du får spelet :D
Gäst 40200 Skrivet 5 April 2010 Rapport Skrivet 5 April 2010 Är nästan säker att jag får det på torsdag-fredag så skriv upp mig. Steam namn: 40200 Steam nicknamn: [EAG] 40200 Msn: [email protected].
MegaSvampen Skrivet 5 April 2010 Rapport Skrivet 5 April 2010 äh vad fan! skriv upp mig! Steam: Hjolulle är lvl 58. prestige 0
Rekommendera inlägg