Racoon14 Skrivet 5 April 2010 Rapport Dela Skrivet 5 April 2010 tjenare! Tänkte att vi kunde ha en tråd om friendcodes i Heart Gold/Soul Silver som det finns i diamond and pearl. Skriv era friendcodes och så kan vi spela matcher eller byta med varandra! FC: 1849 4206 2286 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 6 April 2010 Rapport Dela Skrivet 6 April 2010 Om någon vågar strida så.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 6 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 6 April 2010 haha, jag vågar nog inte strida mot dig än.... Har bara kommit till pokemonligan, och håller på och tränar inför den nu. Mina pokemon suger hästb*lle men jag köpte spelet i fredags och har nördat sönder xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 17 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 17 April 2010 Ingen som vill strida eller byta något? Mitt team just nu: Poliwhirl Lv. 51 Bubblebeam Body slam Hypnosis Hydropump Electabuzz lv. 47 Strength Discharge Low kick Thunderbolt Honchkrow Lv. 43 Faint attack Night shade Shadowball Fly Scyther Lv. 45 Rock smash Wing attack X-scissor Night slash Steelix Lv. 44 Slam Curse Iron tail Rock throw Typhlosion Lv. 46 Rollout Flamethrower Flame wheel Lava Plume FC: står i första inlägget. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Michael1 Skrivet 17 April 2010 Rapport Dela Skrivet 17 April 2010 Ingen som vill strida eller byta något? Mitt team just nu: Poliwhirl Lv. 51 Bubblebeam Body slam Hypnosis Hydropump Electabuzz lv. 47 Strength Discharge Low kick Thunderbolt Honchkrow Lv. 43 Faint attack Night shade Shadowball Fly Scyther Lv. 45 Rock smash Wing attack X-scissor Night slash Steelix Lv. 44 Slam Curse Iron tail Rock throw Typhlosion Lv. 46 Rollout Flamethrower Flame wheel Lava Plume FC: står i första inlägget. Jag vill möta dig. min fc. 4125 7376 5655 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 17 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 17 April 2010 Bra =) Kolla PM! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 18 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 18 April 2010 Sry för dubbel... Ngn annan som vill möta mig, utan legendariska? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 19 April 2010 Rapport Dela Skrivet 19 April 2010 Sry för dubbel... Ngn annan som vill möta mig, utan legendariska? Skulle gärna kunna möta dig, dock så måste jag ha Daimond eftersom mitt team är piss på SS. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 19 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 19 April 2010 Sry för dubbel... Ngn annan som vill möta mig, utan legendariska? Skulle gärna kunna möta dig, dock så måste jag ha Daimond eftersom mitt team är piss på SS. hmm, ok... jag har också diamond, mitt team där är typ lika bra. Men hur är ditt diamond team? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 19 April 2010 Rapport Dela Skrivet 19 April 2010 Varför skapa en ny tråd då man kan linka mellan D/P/P och SS/HG? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 19 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 19 April 2010 Varför skapa en ny tråd då man kan linka mellan D/P/P och SS/HG? hmm, tänkte fan inte på det... XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 20 April 2010 Rapport Dela Skrivet 20 April 2010 Sry för dubbel... Ngn annan som vill möta mig, utan legendariska? Skulle gärna kunna möta dig, dock så måste jag ha Daimond eftersom mitt team är piss på SS. hmm, ok... jag har också diamond, mitt team där är typ lika bra. Men hur är ditt diamond team? Rätt så bra :P . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg