loopen Skrivet 15 April 2010 Rapport Dela Skrivet 15 April 2010 (redigerat) Hejsan svejsan! Nu har jag börjat köra SS och undrar vad jag ska ha för team. Mitt team: Bayleef lvl 20, 'He-man' ca ~50-60 HP Tackle Synthetis Razor Leaf Poison Powder Bellsprout lvl 20, Lasse 20-30 HP Wine Whip Flash Growth Sentret lvl 3 10-20 HP Scratch (en attack som jag inte kommer ihåg) ... Redigerat 15 April 2010 av Maximate Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 15 April 2010 Rapport Dela Skrivet 15 April 2010 har du börjat fundera på vad du ska ha för team??? För det är rätt så jobbigt att bara komma på ett team med bra attacker, så jag föreslår att du försöker sj, så att du lär dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cubone Skrivet 15 April 2010 Rapport Dela Skrivet 15 April 2010 fånga en ratata för den e rätt så bra, tycker jag har en på lvl 29 i mitt team han tog hela femte gymmet själv :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 15 April 2010 Rapport Dela Skrivet 15 April 2010 fånga en ratata för den e rätt så bra, tycker jag har en på lvl 29 i mitt team han tog hela femte gymmet själv :)Jo, eller så gör han det inte... Dom suger riktigt hårt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BlueUmbreon Skrivet 18 April 2010 Rapport Dela Skrivet 18 April 2010 (redigerat) De jag använde fram till jag fånga lugia var Feraligtr och ampharos de tre tog hela ligan på ett försök XD om du inte vill ha feraligtr ta gyrados och fånga en mareep utanför första gymstaden Redigerat 18 April 2010 av Zakuza Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 19 April 2010 Rapport Dela Skrivet 19 April 2010 De jag använde fram till jag fånga lugia var Feraligtr och ampharos de tre tog hela ligan på ett försök XD om du inte vill ha feraligtr ta gyrados och fånga en mareep utanför första gymstaden Legendarisk... Gyrados...Lapras är bättre water pokemon. Ampharos är bra, men tycker det är svårt att hitta bra attaker till honom... Ett bra tips är att kolla på bulbapedia efter pokemon, och sen jämföra statsen och attakerna med andra inom samma typ. Och kolla vilka bonusar dom har och liknande. Som t.ex, marowak har bara 80 i attak, vilket är lågt, men med thick bone så har han dubbel attack, och har 160 ist, vilket e högt. Men iaf, mitt team som jag hade tänkt att skaffa, som jag är rätt nöjd med är följande : Togekiss - Roost, Shadow ball, Fireblast, Psychic/Aura sphere Lapras - Raindance, Thunder, Surf, Icebeam Dragonite - Fly, Dragonpulse, Flamethrower, Aqua tail Nidoking - Megahorn, Sludge bomb, Earth Power, Tunderbolt Houndoom - Overheat, Sunnyday, Solarbeam, Crunch Marowak - Dubble Edge, Earthquake, Fire punch, Iron tail Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg