varför kommer det ingen overlord 3 det är det bästa spelet jag har spelat också finns det bara upp till 2 stycken
Overlord
Skojar du? Overlord serien är riktigt dålig och nästan alla spelkritiker håller med om det.
jag tycker det är roligt och det är bland dom ända spelen man får vara ond på
Alla har rätt att tycka vad de vill själv har jag haft Overlord 1 och 2 me sålde båda efter att ha klarat de, men det kan komma en Overlord 3!
↗ till inläggetInte gamereactor de tycker Overlord 2 är bra!Skojar du? Overlord serien är riktigt dålig och nästan alla spelkritiker håller med om det.
Båda Overlord-spelen äger sönder, även fast jag personligen
tycker att ettan var bäst. Det bör definitivt göras en tredje del,
så länge jag får bestämma... vilket inte är så länge alls.
Väldigt vad Garone var vass idag då.... :o
Har inga problem med spelen, skulle vara kul om det kommer ett till, men jag kommer nog inte köpa det iaf.
ja men när jag söker på overlord 3 på google så kommer det bara upp saker om overlord 1 och 2 hittar inte något om en trea så jag börjar bli litte orolig
↗ till inläggetDå är det nog inte planerat än om det ska komma!ja men när jag söker på overlord 3 på google så kommer det bara upp saker om overlord 1 och 2 hittar inte något om en trea så jag börjar bli litte orolig
dom borte göra ett till det är så kul att få vara ond för en gångs skulle när man bara måste spela hjälten i nästan alla spel
Det första spelet har en speciell charm och ett ganska så innovativt gameplay.
↗ till inläggetDet finns flera andra spel där man kan vara ond T.ex. Sagan om ringen-spelen, Star Wars The Force Unleashed M.M.dom borte göra ett till det är så kul att få vara ond för en gångs skulle när man bara måste spela hjälten i nästan alla spel
ja men finns det fler spel man bara kan vara ond dom ända spelen jag vet är overlord och dungeon keeper
↗ till inläggetStar Wars The Force Unleashed där är man genom hela storyn en onding!ja men finns det fler spel man bara kan vara ond dom ända spelen jag vet är overlord och dungeon keeper
↗ till inläggetvad gör man för onda saker på det då↗ till inläggetStar Wars The Force Unleashed där är man genom hela storyn en onding!ja men finns det fler spel man bara kan vara ond dom ända spelen jag vet är overlord och dungeon keeper
Man är Darth Vaders lärjunge.
I Transformers the Game får man välja sida...
Det är det sämsta spelet jag vet iaf.
jag gillar mäst spel man ska ta över världen eller förstöra den
Som i Transformers? -.-"
ok kanske ska skaffa transformers ändå jag vill ju ha alla spel man kan vara ond på
↗ till inläggetvad gör man för onda saker på det då↗ till inläggetja men finns det fler spel man bara kan vara ond dom ända spelen jag vet är overlord och dungeon keeper
Star Wars The Force Unleashed där är man genom hela storyn en onding!
Man dödar de goda och blir uppfostrad av Darth Wader M.M. Det går att bara döda för skojs skull!